საბავშვო სამოსის ქართული ბრენდი “ნიკოლი” ყველასათვის ხელმისაწვდომი ხდება

საბავშვო სამოსის ქართული  ბრენდი “ნიკოლი” ყველასათვის ხელმისაწვდომი ხდება

საქართველო ის ქვეყანაა, სადაც დიდი ხნის მანძილზე უცხო ქვეყნიდან შემოტანილი სამოსი უფრო იყიდებოდა, ვიდრე ჩვენს ქვეყანაში დამზადებული. საბედნიეროდ ბოლო პერიოდში ხშირად ვიხილავთ მარკებს წარწერით „დამზადებულია საქართველოში“. სწორედ ჩვენს ქვეყანაში დაფუძნებულია საბავშვო ტანსაცმლის ბრენდი „ნიკოლი“, რომელიც მომხმარებელს ხარისხიან, ნატურალური ქსოვილით დამზადებულ და მოდურ ტანსაცმელს სთავაზობს, მრავალფეროვანი ასორტიმენტით.

June 19, 2017 / 3:38 pm

TOP გადაცემები

Miss Dior – სურნელი, რომელიც იწვევს მოქმედების სურვილს, სინაზეს და სიყვარულს – “ვულე ვუს” მორიგი ივენთი

მას შემდეგ, რაც შთამბეჭდავი და ცვალებადი განწყობის კადრები ჩაივლის ჩვენს თვალწინ, მსახიობი გვეკითხება and you, what would you do for love? (და თქვენ, თქვენ რას გააკეთებდით სიყვარულისთვის?). ასე იწვევს იგი თითოეულ ადამიანს, გამოავლინოს და დაამტკიცოს სიყვარული.

Fashion time – ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში “ponte vecchio” და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში "ponte vecchio" და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

„კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

KENZO WORLD – პროვოკაციული არომატი პარფიუმის მოდის სამყაროში

სიახლის მოყვარული, სპონტანური, მხიარული, ფერადოვანი, კრეატიულობით და მრავალფეროვნებით მოცული. ამასთან, რაც მთავარია, საზღვრებს გარეშე და გამოხატვის თავისუფლებით შეპყრობილი. სწორედ ასეთია KENZO-ს თვალით დანახული თანამედროვე ქალბატონი. KENZO WORLD ასე ჰქვია არომატს, რომელმაც მსოფლიოსთან ერთად ქართველი მომხმარებლების გაოცებაც სცადა. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ვულე-ვუმ“კი მის გასაცნობად მედიის წარმომადგენლები მიგვიწვია.

Adjara Fashion Week 2017 დასრულდა – დასკვნითი დღის ჩვენებები და შეფასებები

აჭარის მოდის კვირეულის აურზაური დასრულდა. მოდური ჩვენებები, პერფომანსები, ახალი ტენდენციები, ბაერები, ექსპერტები და შეფასებები. ყველა ერთხმად აღნიშნავს, რომ აღნიშნული მოდის კვირეულის სამი წლის არსებობის მანძილზე უფრო და უფრო იხვეწება. ამ ყველაფრის სულის ჩამდგმელი კი მანანა გოგლიჩიძე გახლავთ.

ტატანას სექსუალური ინსპირაცია, დაკოცნილი საცვალი და მამაკაცების ხაზი აჭარა ფეშენ ვიკზე

ყველა მამაკაცი, რომელიც საკუთარ თავს პატივს სცემს, შესაბამისად გარდერობზეც ზრუნავს. ცდილობს გამოიყურებოდეს სუფთად, მიმზიდველად და მოდურად. რასაც ქალებიც მიესალმებიან. საქართველოში მამაკაცები ხშირად წუწუნებენ იმის შესახებ, რომ მათთვის მოდური კოლექციები არ იქმნება და არც ფართო არჩევანის შესაძლებლობა აქვთ. თუმცა ამაზე ნუღარ ინერვიულებთ, რადგან აჭარის მოდის კვირეული ამის საპირისპიროს ამტკიცებს. მოდის კვირეულის მეორე დღე მამაკაცების კოლექციების ჩვენებებს დაეთმო.

ვინ არის საქართველოში ყველაზე გემოვნებიანი ქალი და მამაკაცი – მოდის ბლოგერი გიგი უჩუვატოვი

ის ყველაგან არის, სადაც გლამარული ივეთებია და ცნობილი ადამიანები ირევიან. დიზაინერების ახალი კოლექციების გარჩევა/შეფასება და საკუთარი ლუქებით თავის წარმოჩენა. ეს გიგა უჩუვატოვის დღის მთავარი საქმიანობაა. „მოდა არის სულის ის განუყოფელიი ნაწილი, რომელიც ადამიანს თვითდამკვიდრებაში ეხმარება. მოდა არის ყველაფერი ჩვენს გარშემო. სიყვარულიც კი მოდაა.“ - ამონარიდი წიგნიდან „ზოლიანი მაისური“, ავტორი: გიგა უჩუვატოვი.

Top Kids – საბავშვო მუსიკალურ-შემეცნებითი პროექტი „აკოლადა“

პროექტში მონაწილეობდნენ 3-დან 14 წლამდე ბავშვები, რომლებმაც ახალი სიმღერების თემატიკაზე შეასრულეს ნახატები. მუსიკალური ნომრები გამდიდრებული იყო გასართობი და სანახაობრივი პროგრამით. თითოეულ თქვენგანს საშუალება გაქვთ, ესტუმროთ ინტერნეტ პორტალს www.akolada.ge და მოუსმინოთ ან უფასოდ გადმოწეროთ სასურველი სიმღერა, თავისი ადაპტირებული ტექსტითა და ფერადი და შავ-თეთრი გასაფერადებელი ილუსტრაციებით.

რეკლამა