ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანიამ საკულტო ღვინოების პრეზენტაცია გამართა

ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანიამ საკულტო ღვინოების პრეზენტაცია გამართა

აგერ უკვე მესამე წელია, რაც ღია ცის ქვეშ, ტკბობის ბაღში შეკრებილი სტუმრები, ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანია GWS-ის ახალ ღვინოებს სიამოვნებით აგემოვნებენ, ეცნობიან და სასიამოვნო გარემოთი ტკბებიან. მშვენიერი ხედებისა და ლამაზი პეიზაჟის ფონზე, თეატრალიზირებულ და ფერად გარემოს მუსიკით კამერული ანსაბლი, მარიკო ებრალიძე და ლევან მასპინძელაშვილი ალამაზებდნენ. GWS – ერთ-ერთი უძველესი და ცნობილი ღვინის საწარმოა საქართველოში, რომელიც 1993 წელს თელავში, აჩინებულში მდებარე, ჯერ კიდევ, 1976 წელს დაარსებული უძველესი ღვინის საწარმოს „თელავი 2“-ის ბაზაზე შეიქმნა. კომპანია წყნარი ღვინის, ცქრიალა ღვინისა და მაღალ ალკოჰოლურ პროდუქტებს აწარმოებს, რომელიც „თამადას“, „ძველი თბილისის“, „ადამანტის“, „ვისმინოსა“ და „ელიბოს“ სახითაა ცნობილი. ასევე, როგორც “ჯიევესის” წარმომადგენლებმა გაგვანდეს, კომპანია სულ მალე მომხმარებელს საკუთარი ვენახებიდან ბიო-ტექნოლოგიის გამოყენებით შექმნილ ღვინოს წარუდგენს. შეგახსნებთ, რომ „ვარდისუბანი“, „აკურა“, „ართანა“ – ეს ის ახალი პრემიალური საკულტო ღვინოებია, რომლის პრეზენტაცია ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანია GWS-მა 23 ივნისს გამართა. კომპანიამ პრემიალური საკულტო ღვინოების კოლექცია „Colors Of Georgia – საქართველოს ფერები“ ბაროკოს სტილში გადაწყვეტილ გრანდიოზულ ღონისძიებაზე წარადგინა, რომელიც თელავში, აჩინებულში მდებარე ერთ-ერთ უძველეს ღვინის ქარხნის ეზოში მოეწყო. ღონისძიებას დაესწრნენ ღვინის ეროვნული ასოციაციის წევრები, თელავის მერი, ადგილობრივი მუნიციპალიტეტის, ხელისუფლებისა და ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლები, მედია და სხვა ოფიციალური პირები. ღონისძიებაზე ასევე მოწვეულები იყვნენ ღვინის ბიზნესის წარმომადგენლები.

July 4, 2018 / 9:42 pm

TOP გადაცემები

ახალი სივრცე “უნივერსალ ბიუთი ცენტრი” თბილისში გამოჩნდა

უნივერსალ ბიუთი ცენტრში თქვენ შეგიძლიათ ისარგებლოთ, როგორც თმის მოვლის პროცედურებით, ასევე გაიკეთოთ პედიკურ-მანიკური , ვიზაჟი ლაზერული ეპილაცია და ისარგებლოთ კოსმეტოლოგიის კაბინეტითაც.

Fashion time – სეზონის ტრენდები დიზაინერ ქეთი ჩხიკვაძისგან

Fashion time - სეზონის ტრენდები დიზაინერ ქეთი ჩხიკვაძისგან

4 წლიანი მუშაობის შემდეგ ანრი ჯოხაძემ მსმენელს ახალი ვიდეო-რგოლი წარუდგინა

შოუბიზნესის აქტიურმა წარმომადგენელმა ანრი ჯოხაძემ, რომელიც ბოლო პერიოდშია საკუთარი კოლეგებისთვის ვიდეო-რგოლების რეჟისურას აკეთებს, ახლა საკუთარი ვიდეო-რგოლი შემოგვთავაზა. სიმღერა ნიკო გომელაურის ლექსზეა დაწერილი, ვიდეო-რგოლში კი ჩვენი დღევანდელი რეალობაა ასახული.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

მზიურში ფოტო გამოფენა „დაიცავით თქვენი უფლებები“ გაიმართა

გაიმართა გამოფენა, სახელწოდებით „დაიცავით თქვენი უფლებები“. ორგანიზაცია უკვე 9 წელია წარმატებით ახორციელებს, ადგილობრივ და საერთაშორისო პროგრამებს, როგორც ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ასევე ევროპის სხვა ქვეყნებშიც.

ნიშ პარფიუმერიის ქსელ “არომა ბუტიკს” სამი ახალი ბრენდის სუნამო დაემატა

საოცარი სურნელება, იგივე “არომა ბუტიკი”, ნიშური პარფიუმერიის ქსელს წარმოადგენს და მომხმარებლებს საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი ნიშ სუნამოების მრავალფეროვანი არჩევანით ანებივრებს. რომელი ახალი ბრენდების პრეზენტაცია გაიმართა აღნიშნულ ბუტიკში, იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

Welcome to Georgia-ს რიგით მესამე კონფერენცია. რჩევები ტურიზმის სფეროში მომუშავე ადამიანებისთვის

სადისკუსიო პანელზე სახელმწიფოს და კერძო სექტორის წარმომადგენლებმა ტურიზმისა და მასპინძლობის ინდუსტრიაში მიმდინარე გამოწვევები და შესაძლებლობები განიხილეს, ბაზრის წამყვანმა პროფესიონალებმა კი პრეზენტაციები მასპინძლობის სფეროში არსებული საერთაშორისო სტანდარტებისა და უსაფრთხოების შესახებ წარმოადგინეს.

ჟურნალი ნარგიზის გაზაფხულის ნომერი. მნიშვნელოვანი კულტურული თუ მოდური ამბები ჟურნალის ფურცლებზე

მე-11 ნომრის ყდას ცნობილი და ძალიან წარმატებული მსახიობი, ია სუხიტაშვილი ამშვენებს. მკითხველს კი მისი საინტერესო ისტორიის წაკითხვის შესაძლებლობა აქვს.

ოპტიკა ყველასთვის, კენარის მაღაზიათა ქსელებში ზაფხულის ახალი კოლექცია გელით

ზაფხულის მოახლოებასთან ერთად, სათვალის დანიშნულებაც მეტად აქტუალური ხდება. კენარი კი ის კომპანიაა, რომელიც ოპტიკას ყველა ჩვენთაგანს სთავაზობს. კომპანიის დევიზიც ხომ სწორედ ეს არის: ოპტიკა ყველასთვის.

რეკლამა