Fashion Time – პუმა, ბრენდი, რომელიც ასოცირდება წარმატებასთან

Fashion Time – პუმა, ბრენდი, რომელიც ასოცირდება წარმატებასთან

პუმა ეს არის ბრენდი, რომელიც ასოცირდება სპორტთან, წარმატებასთან, ხარისხთან და რაც მთავარია მოდასთან. ის არაერთი წარმატებული სპორტსმენის სახელს უკავშირდება. საინტერესოა სად იმალება ბრენდის საიდუმლოება.

March 6, 2018 / 7:28 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP გადაცემები

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

საპატარძლო კაბების მაღაზია “კაპრიზის” განსხვავებული ამპლუა

“კაპრიზი” რიგით მეხუთე 2018 წლის კოლექციის ჩვენებით სრულიად განსხვავებულ ამპლუაში წარმოგვიდგა. კოლექცია წარმოდგენილი იყო პოეტთა მუზების და მათი სასიყვარულო ისტორიათა საუცხოო სამყაროში მოგზაურობის გაელვებული კადრებით.

ნიშ პარფიუმერიის ქსელ “არომა ბუტიკს” სამი ახალი ბრენდის სუნამო დაემატა

საოცარი სურნელება, იგივე “არომა ბუტიკი”, ნიშური პარფიუმერიის ქსელს წარმოადგენს და მომხმარებლებს საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი ნიშ სუნამოების მრავალფეროვანი არჩევანით ანებივრებს. რომელი ახალი ბრენდების პრეზენტაცია გაიმართა აღნიშნულ ბუტიკში, იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

Fashion time – ქართულ მოტივებზე შექმნილი სამოსი ატელიე მართასგან

დაგეგმილია მეორე ხაზის გამოშვებაც, რომელიც დიზაინერის შემოქმედებაში სიახლე იქნება. მისი ამჟამინდელი ნაციონალური სამოსისგან განსხვავებით, დიზაინერი აქტუალურ ამჟამინდელ მოდურ ტენდენციებზე დაყრდნობით შექმნილ სამოსსაც შემოგვთავაზებს.

თაკო ნაცვლიშვილი ქართულ პოდიუმზე და ლეგენდარული ნანი ბრეგვაძე დათუნა სულიკაშვილის სამოსში

საქართველოში სამოცზე მეტი საერთაშორისო სტუმარი იმყოფება. მათ შორის, იტალიური ვოგის რედაქტორი, სარა სოზანი მაინო და პიტი უომოს წარმომადგენელი, ლაპო ჩანკი. გეტყვით, რომ წელს ივნისში პიტი უომოს გამოფენა-გაყიდვას მასპინძელი ქვეყნის სტატუსით, სწორედ საქართველო და მერსედეს ბენც მოდის კვირეულის დიზაინერები უმასპინძლებენ.

როგორ ემზადებიან ქართველი დიზაინერები თბილისის მოდის კვირეულის რიგით მე-17 სეზონისთვის

ვოგის ფურცლები, უცხოური პრესა და წარმატება. ეს ყველაფერი ქართველი დიზაინერებისთვის უცხო ამბავს აღარ წარმოადგენს. თბილისის მოდის კვირეულის მე-17 სეზონი კი სულ მალე გაიხსნება და ქართველი დიზაინერებიც ამისთვის განსაკუთრებულად ემზადებიან.

რეკლამა