ჟურნალ “Hello-ს” გარეკანზე ახალგაზრდა, წარმატებული მუსიკოსი ათუკა ედიშერაშვილი მოექცა

ჟურნალ “Hello-ს” გარეკანზე ახალგაზრდა, წარმატებული მუსიკოსი ათუკა ედიშერაშვილი მოექცა

ვარსკვლავური ცხოვრების, მოდის, სილამაზისა და თავის მოვლის სფეროში, ერთ-ერთ ყველაზე გაყიდვად გამოცემას, ჟურნალ “HELLO!-ს” მრავალწლიანი და ძალიან საინტერესო ისტორია აქვს. ის ჯერ კიდევ 1944 წელს გამოჩნდა ესპანეთში. ამჟამად კი, 20 მილიონზე მეტ ერთგულ მკითხველს ითვლის. ბრენდი 90 ქვეყანაში, 30 ინტერნაციონალური გამოცემითა და 8 ვებგვერდითაა წარმოდგენილი. მათ რიცხვს, საბედნიეროდ, ერთ წელზე მეტია საქართველოც შეემატა. ეს ჩვენი ქვეყნისათვის მნიშვნელოვანი და გლობალური ნაბიჯია, რადგან ქართული კულტურის, ტურიზმის, მოდისა თუ სამზარეულოს პოპულარიზაციისათვის, ჟურნალი საუკეთესო საშუალებაა. მის გარეკანზე არაერთი ცნობილი, წარმატებული და ყველასათვის საყვარელი ადამიანი გვიხილავს, რომელთა ცხოვრების, კარიერისა და გეგმების შესახებ, ექსკლუზიურად სწორედ ჟურნალის ფურცლებიდან შეგვიტყვია. ამჯერად “Hello-ს” მთავარი რესპონდენტი, ახალგაზრდა მუსიკოსი, ათუკა ედიშერაშვილი გახდა.

May 4, 2017 / 8:12 pm

TOP გადაცემები

Fashion time – ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში “ponte vecchio” და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში "ponte vecchio" და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

„კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

მის და მისტერ პლანეტა 2017-ის კონკურსანტების შეხვედრა ბათუმის მერთან და აქცია “მე დავიცავ გარემოს”

ბათუმის მერმა საკუთარ კაბინეტში მოწყობილი პატარა მუზეუმიც დაგვათვალიერებინა, სადაც ისტორიულ ნივთებთან ერთად, პლანეტელების ნაჩუქარი საჩუქრებიც დაიკავებს ადგილს. ასევე ლეიკემიით დააავადებულ პატარებს კონკურსის მონაწილეებმა სხვდასხვა სამახსოვრო სათამაშოები გაუგზავნეს.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

რადიო ჰოლდინგ ფორტუნას წამყვანები ჟურნალის “Hello” ფურცლებზე.

გამოცემა, რომელიც 20 მილიონზე მეტ ერთგულ მკითხველს ითვლის. ჟურნალს "Hello" მრავალწლიანი და ძალიან საინტერესო ისტორია აქვს. ის ჯერ კიდევ 1944 წელს გამოჩნდა ესპანეთში. ამჯერად კი ბრენდი 90 ქვეყანაში, 30 ინტერნაციონალური გამოცემითა და 8 ვებგვერდითაა წარმოდგენილი. მათ რიცხვს, საბედნიეროდ, ერთ წელზე მეტია საქართველოც შეემატა.

ჟურნალ “HELLO-ს” 1 წლის იუბილე და POOL PARTY ქართველი სელებრითებისთვის

ჟურნალი HELLO თავისი 70 წლიანი ისტორიით, რომელმაც ქართულ ბაზარზე ფეხი ერთი წლის წინ შემოაბიჯა, ბევრი მკითხველის გულიც დაიპყრო და დამსახურებული რეიტინგიც მოოიპოვა. ის ხარისხი, ევროპული სტანდარტი, კონცეფცია და სტილი, რაც ჟურნალის მთავარი პრიორიტეტია, მისმა ქართველმა მესვეურებმა ამ ერთი წლის განმავლობაში დაუღალავი შრომის შედეგად კიდევ უფრო გაამყარეს და ქართულ პრესაში მოწინავე ადგილი დაიკავეს. ამ ყველაფრის და ერთი წლის იუბილეს აღსანიშნავად pool party-ზე მიგვიწვიეს.

ჟურნალი Hello-ს ახალი ნომერი ჯანსაღი ცხოვრების სტილს მიეძღვნა

ცხოვრების ჯანსაღი წესი - ხშირად გვესმის და ალბათ არაერთხელ დავფიქრებულვართ კიდეც ამ ფორმულირებაზე. მაინც რა არის ეს ჯანსაღი წესი, რას გულისხმობს, რას მოიცავს? სხვა საკითხია, ვინ როგორ მისდევს მას. ან კი როგორ უნდა მისდიოს ზოგიერთმა, თუ მისი არსიც კი არ აქვს გათავისებული?! ჟურნალი hello ამ მნიშვნელოვან თემას თავის ახალ ნომერს უძღვნის, სადაც მკითხველისთვის სასარგებლო რჩევების კორიანტელი იქნება თავმოყრილი. სწორედ ამიტომ, წარმატებული ქართველი ქალბატონებისთვის ივენთი მოაწყვეს, სადაც თითოეულ მათგანს კომბინირებული პროექტი შესთავზეს.

ჟურნალმა “Hello” Mercedes-Benz Fashion Week-ის სტუმრებისთვის After Party მოაწყო

ბლოგერები, ბაიერები, კრიტიკოსები, დიზიანერები ახლო ხედით, ძალიან მიმზიდველად ჟღერს. Music Box-ს პატივი ერგო, რომ ჟურნალ Hello-ს მიერ მოწყობილ After Party-ზე აღმოჩენილიყო და ბევრისთვის მიუწვდომელ ადგილას, თქვენი მეგზური გამხდარიყო. აქ დღის ბოლოს მოდური აურზაურის მთავრი მონაწილეები იყრიან თავს.

ნუკა ყარალაშვილმა Hello-ს ფოტოსესიაზე, ქართველი დიზაინერების სამოსში იპოზიორა

Hello ის პრიალა ჟურნალია, რომელიც გემოვნებას და სტილს ამკვიდრებს, მომხმარებელს კი მოდის უახლეს ტენდენციებს აცნობს. რა გასაკვირია, რომ hello თავის ერთგულ მკითხველზე ზრუნავს და გაზაფხული-ზაფხულის მოდურ სიახლეებს სთავზობს. სწორედ ამიტომ, მორიგი ნომრისთვის ფოტოსესიის მთავარ გმირად, ჟურნალმა მის საქართველო, ნუკა ყარალაშვილი აირჩია.

რეკლამა