თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე მოდის მარკეტინგზე საუბრით დაიწყო. ბუნებრივია, რომ მარკეტინგი ნებისმიერი ბიზნესის განვითარებისთვის უპირობოდ მნიშვნელოვანია. მოდაც ასეა. თუ დიზაინერი კოლექციას შექმნის, მას სათანადო რეალიზება სჭირდება, სწორედ ამიტომ ამ საქმეში კომპეტენტურმა ადამიანებმა დამწყებ თუ უკვე შემდგან დიზაინერებს მოდის მარკეტინგის მნიშვნელობა და მთავარი არსი გააცნო. ღონისძიება დახურულ ფორმატში გაიმართა, სადაც 100-მდე მარკეტოლოგი და მოდის მიმდევარი იყო შეკრებილი. როგორ უნდა განვითარდეს ბრენდი, რა მნიშვნელობა აქვს ციფრულ მარკეტინგს მოდის ინდუსტრიაში და რა მნიშვნელობა აქვს ფერებს, ამ კითხვებზე პასუხები მოისმინეს თბილისის მოდის კვირეულის ფარგლებში მოდის მარკეტინგის კონფერენციაზე შეკრებილმა საზოგადოებამ.