ცოტა ექსცენტრულობა, სიგიჟე, ფანტაზია და სითამამე, ამ სიტყვების კომბინაციას “Givenchy-ის” ბრენდი აერთიანებს. ნამდვილ ლედის კოსმეტიკის ჩანთაში, Givenchy-ის ერთი ტუჩსაცხი მაინც უნდა მოეძებნებოდეს. ბრენდი, რომელიც ყოველთვის ასოცირდება უმაღლეს ფრანგულ ხარისხთან, მაღალ მოდასთან, გლამურთან და ყველაზე სასიამოვნო განწყობასთან, რომელიც მის პროდუქციას გამოყენების ყოველ ჯერზე მოაქვს. სწორედ ამიტომ, პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ვულე ვუ“ პრესის წარმომადგენლები სილამაზეზე სასაუბროდ მიიწვია. კერძოდ საღამო სილამაზის შესახებ „Givenchy-ის” მაკიაჟს მიეძღვნა.