160-წლიანი ისტორიის მქონე სუნამოს მწარმოებელი ფრანგული ბრენდი Roger&Gallet საქართველოში ექსკლუზიურად სააფთიაქო ქსელ ჯპს-შია წარმოდგენილი. ქართული პრესისა და მედიისათვის ბრენდის გასაცნობად საფრანგეთიდან სპეციალური მოწვევით ჩამოვიდნენ Roger & Gallet-ის (“როჟე გალეს”) წარმომადგენლები. ღონისძიებაზე მოწვეულ სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ, გასცნობოდნენ 8 სხვადასხვა არომატის მქონე სუნამოს, რომლებიც ყვავილებისა და ხილის ნატურალურ ექსტრაქტებზეა დამზადებული.
თითოეულ არომატს როგორც საფრანგეთში, ისე მის ფარგლებს გარეთ ათასობით მომხმარებელი ენდობა და დატვირთული დღეების შესამსუბუქებლად იყენებს. Roger&Gallet-ს ბრენდის პროდუქცია სწორედ ამ კონცეფციით გამოირჩევა.
ბრენდის წარმომადგენლებმა აუდიტორიას უამბეს სუნამოს შექმნისა და მისი განვითარების ისტორია, საინტერესო ფაქტები, მათ შორის საფრანგეთის იმპერატორის ნაპოლეონ ბონაპარტის შესახებ, რომელიც აღნიშნულ სუნამოს მოიხმარდა.
![](https://musicbox.ge/wp-content/uploads/2023/06/image-9-1024x648.png)
ასევე, პრეზენტაციაზე წარმოდგენილი იყო ბრენდის მიერ საფრანგეთში ერთ-ერთი ცნობილი უნივერსიტეტისთვის Université de Tours and Emospin-თვის დაკვეთილი კვლევის შედეგები, რომლის თანახმადაც, სუნამოები სახელად Gingermbre Rouge (წითელი ჯინჯერი) და Bois d’Orange (ფორთოხლის ყვავილი) ასტიმულირებს კისრის კუნთების აქტივობას და სხეულს ენერგიას მატებს. სუნამოები – Fleur de Figuier (ლეღვის ყვავილი) და Rose (ვარდი) ხელს უშლის ტრაპეციული კუნთების შეკუმშვას, ანუ სხეულის დაძაბვას, რაც პროდუქტების დამამშვიდებელ თვისებებზე მეტყველებს. შესაბამისად, ყველა მომხმარებელი აღნიშნულ არომატებს ინდივიდუალური საჭიროებების მიხედვით იყენებს.
![](https://musicbox.ge/wp-content/uploads/2023/06/image-10-1024x761.png)
როგორც ჯპს-ის სილამაზის მიმართულების ხელმძღვანელმა, დიკა ოქროპირიძემ პრეზენტაციაზე აღნიშნა, Roger & Gallet ქართული ბაზრისთვის საინტერესო სიახლე იქნება:
„Roger & Gallet-ის მომხმარებლები არიან აქტიური ცხოვრების წესის მქონე ადამიანები, რომლებიც ბრენდის სუნამოებს იყენებენ როგორ ენერგიის მომცემ, ისე სარელაქსაციო საშუალებად“, – აღნიშნა მან.
![](https://musicbox.ge/wp-content/uploads/2023/06/image-11-1024x668.png)
ბედნიერების სურნელის დამზადების ისტორია 1862 წელს იწყება, როცა ცნობილი Eau de Cologne-ის („ოდეკოლონი“) მემკვიდრე Roger&Gallet-ი უნიკალური თვისებებით დაჯილდოებულ სუნამოს ქმნის. წარმატების ისტორია თაობიდან თაობას გადაეცემოდა. დღეს კი საფრანგეთში უკვე ყოველ 2 წუთში ერთხელ Roger & Gallet-ის ერთი ფლაკონი იყიდება. ბრენდი ცნობილია უმაღლესი ხარისხის პროდუქციით, რომელიც აერთიანებს სუნამოებსა და თავის მოვლის საშუალებებს: შხაპის გელი, მყარი საპონი, ტანის ლოსიონი და სხვა.
(R)