Welcome to Georgia-ს რიგით მესამე კონფერენცია. რჩევები ტურიზმის სფეროში მომუშავე ადამიანებისთვის

Welcome to Georgia-ს რიგით მესამე კონფერენცია. რჩევები ტურიზმის სფეროში მომუშავე ადამიანებისთვის

ქართულ ბიზნესში სიახლეების გაგების შესაძლებლობა და ინფორმაციის გაცვლა ტურიზმისა და მასპინძლობის სფროში, “welcome to Georgia”-ს, იგივე “ტურიზმის ეროვნული დაჯილდოები“-ს მთავარი მიზანია. სწორედ ამ საკითხთან დაკავშირებით რიგით მესამე კონფერენცია სასტუმრო “ბალტიმორ თბილისში” გამართა. სადისკუსიო პანელზე სახელმწიფოს და კერძო სექტორის წარმომადგენლებმა ტურიზმისა და მასპინძლობის ინდუსტრიაში მიმდინარე გამოწვევები და შესაძლებლობები განიხილეს, ბაზრის წამყვანმა პროფესიონალებმა კი პრეზენტაციები მასპინძლობის სფეროში არსებული საერთაშორისო სტანდარტებისა და უსაფრთხოების შესახებ წარმოადგინეს. კონფერენცია პროექტის თანადამფუძნებელმა და მმართველმა, მარინა ჩაიკამ გახსნა, რომელიც ნომინანტებს საინტერესო საკონკურსო წელს დაჰპირდა.

June 5, 2018 / 11:39 pm

TOP გადაცემები

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

მზიურში ფოტო გამოფენა „დაიცავით თქვენი უფლებები“ გაიმართა

გაიმართა გამოფენა, სახელწოდებით „დაიცავით თქვენი უფლებები“. ორგანიზაცია უკვე 9 წელია წარმატებით ახორციელებს, ადგილობრივ და საერთაშორისო პროგრამებს, როგორც ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ასევე ევროპის სხვა ქვეყნებშიც.

ტურიზმის ეროვნული სააგენტოს მორიგი მედიატური სამეგრელო-ზემო სვანეთში გაიმართა

მედიატური ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს პროექტ “ზრდა”-სთან ერთად მოეწყო და კამპანია “გაიცანი საქართველოს” სამდღიანი ტურის ფარგლებში მედიასაშუალების 30-მდე ოპერატორმა, ჟურნალისტმა და ფოტოგრაფმა სხვადასხვა ლოკაციები დაათვალიერეს.

ქუთაისის ტურისტული პოტენციალის გასაცნობად მედიასაშუალებების წარმომადგენლებისათვის პრესტური მოეწყო/

შიდა ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ კამპანია "გაიცანი საქართველო" 2015 წელს დაიწყო. პროექტის მიზანია საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია.

პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა

ჯასპერი ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად აღნიშნავდა კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ დაბადების დღეს. შეგახსენებთ, რომ პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა. პროექტის მიზანს კი საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია წარმოადგენს.

ნიშ პარფიუმერიის ქსელ “არომა ბუტიკს” სამი ახალი ბრენდის სუნამო დაემატა

საოცარი სურნელება, იგივე “არომა ბუტიკი”, ნიშური პარფიუმერიის ქსელს წარმოადგენს და მომხმარებლებს საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი ნიშ სუნამოების მრავალფეროვანი არჩევანით ანებივრებს. რომელი ახალი ბრენდების პრეზენტაცია გაიმართა აღნიშნულ ბუტიკში, იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

რეკლამა