თბილისის მოდის კვირეულის რიგით მე-3 დღე ლაშა დევდარიანის პერფორმანსით დასრულდა

თბილისის მოდის კვირეულის რიგით მე-3 დღე ლაშა დევდარიანის პერფორმანსით დასრულდა

მოდა, რომელიც ვერ აღწევს ქუჩამდე, მოდა არ არის. ეს მოდის კერპის დიზაინერი კოკო შანელის სიტყვებია, რომელსაც მსოფლიოში არაერთი წამყვანი დიზაინერიც ეთანხმება. ბუნებრივია, რომ მსოფლიოს არც საქართველო ჩამოუვარდება და ნიუ იორკის ფეშენ ვიკის შემდეგ თბილისის ჯერიც დადგა. ეს უკანასკნელი, 18-დან 21 ოქტომბრის ჩათვლით გაიმართა, სადაც წარმოდგენილი იყო 2019 წლის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექციები. კვირეულის მესამე დღეს კი როგორც ქართველი, ასევე უცხოელი დიზაინერების ჩვენებები გაიმართა. მოდის მოყვაულების წინაშე კი პირველი უკრაინული ბრენდი, Sayya წარსდგა.

October 23, 2018 / 7:17 pm

TOP გადაცემები

კავკასიის მუსიკალური დაჯილდოება “ფენიქსი”

კავკასიის მუსიკალური დაჯილდოება "ფენიქსი"

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

გორში “Region Fashion week” გაიმართა

გორში “Region Fashion week” გაიმართა

ქეთი ჩხიკვაძის ფერადმა კოლექციამ თბილისის მოდის კვირეული დახურა

4 დღიანი მოდური დღეები კი ქეთი ჩხიკვაძის 2019 წლის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექციის ჩვენებით დაიხურა. ამჯერად დასკვნით ღონისძიებას თანამედროვე მუზეუმმა უმასპინძლა. დიზაინერმა კი, წარმოდგენილი კოლექცია ბუნების დაცვის პოპულარიზაციას მიუძღვნა და ქსოვილების ფერებიც, ბუნებისა და ეკოლოგიის მიხედვით შეარჩია.

მოდის კვირეულის ფარგლებში ლაშა ჯოხაძემ კოლექცია პერფორმანსის სახით წარმოადგინა

წელს დიზაინერმა კოლექცია პერფორმანსის სახით წარმოგვიდგინა და არჩევანი შავი ფერის სამოსზე გააკეთა. თუ შემოდგომა-ზამთრის ლაშა ჯოხაძის ქალი ექსპერიმენტული გახლდათ, ამჯერად გაზაფხული-ზაფხულისთვის დიზაინერი ჩვეულ სტილს დაუბრუნდა და დახვეწილი ქალი წარმოადგინა.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-18 სეზონი გაიხსნა

2019 წლის გაზაფხული-ზაფხულის სეზონის კოლექციების ჩვენებებს, შოურუმსა და სხვა ღონისძიებებს ღვინის უბანი უმასპინძლებს. კვირეულის 4 დღიანი პროგრამა 20-მდე ღონისძიებას მოიცავს, რომელთა შორისაა ქართველი და უცხოელი დიზაინერების ჩვენებები.

თბილისის მოდის კვირეულის 4 დღიანი პროგრამა. რა ელოდებათ მოდის მოყვარულებს

კვირეულის 4 დღიანი პროგრამა 20-მდე ღონისძიებას მოიცავს, რომელთა შორისაა ქართული და უცხოელი დიზაინერების ჩვენებები. ღონისძიებები ღვინის მარნებში და სპეციალურად შერჩეულ ისეთ ადგილებში გაიმართება, რომლებიც ტურისტების, უცხოური პრესისა და ქართველი მნახველისათვის საინტერესო იქნება.

რეკლამა