თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: მოდის მარკეტინგის კონფერენცია და ჩვენებები

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: მოდის მარკეტინგის კონფერენცია და ჩვენებები

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე მოდის მარკეტინგზე საუბრით დაიწყო. ბუნებრივია, რომ მარკეტინგი ნებისმიერი ბიზნესის განვითარებისთვის უპირობოდ მნიშვნელოვანია. მოდაც ასეა. თუ დიზაინერი კოლექციას შექმნის, მას სათანადო რეალიზება სჭირდება, სწორედ ამიტომ ამ საქმეში კომპეტენტურმა ადამიანებმა დამწყებ თუ უკვე შემდგან დიზაინერებს მოდის მარკეტინგის მნიშვნელობა და მთავარი არსი გააცნო. ღონისძიება დახურულ ფორმატში გაიმართა, სადაც 100-მდე მარკეტოლოგი და მოდის მიმდევარი იყო შეკრებილი. როგორ უნდა განვითარდეს ბრენდი, რა მნიშვნელობა აქვს ციფრულ მარკეტინგს მოდის ინდუსტრიაში და რა მნიშვნელობა აქვს ფერებს, ამ კითხვებზე პასუხები მოისმინეს თბილისის მოდის კვირეულის ფარგლებში მოდის მარკეტინგის კონფერენციაზე შეკრებილმა საზოგადოებამ.

April 23, 2018 / 8:12 pm

TOP გადაცემები

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

Fashion Time – ანუკის და დათუნას ჩვენება Mercedes Benz fashion week-ზე

Fashion Time - ანუკის და დათუნას ჩვენება Mercedes Benz fashion week-ზე

Fashion Time – ავთანდილის ჩვენება Mercedes Benz fashion week-ზე

Fashion Time - ავთანდილის ჩვენება Mercedes Benz fashion week-ზე

ელიტ მოდელ ლუქ ჯორჯიას 2019 წლის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ

ელიტ მოდელ ლუქ ჯორჯიას 2019 წლის გამარჯვებულები გამოვლინდნენ

გორში “Region Fashion week” გაიმართა

გორში “Region Fashion week” გაიმართა

ატელიე “აუთლეთის” ჯგუფმა გიორგიოს რანჩოში საცურაო კოსტუმების ფოტოსესია მოაწყო

ატელიე "აუთლეთის" ჯგუფმა გიორგიოს რანჩოში საცურაო კოსტუმების ფოტოსესია მოაწყო

რეკლამა