მედიის მიერ სენსაციად აღიარებული ქართველი სოპრანო, ნინო მაჩაიძე თბილისშია. 13 მარტს, თბილისის ოპერისა და ბალეტის თეატრში, ქართველი მსმენელისთვის განსაკუთრებული საღამო გაიმართა. ევგენი მიქელაძის სახელობის, ეროვნულ სიმფონიურ ორკესტრთან ერთად სცენაზე, განუმეორებელი ნინო მაჩაიძე იდგა, რომელმაც თავისი უნიკალური სტილითა და შესრულების ტექნიკით, დარბაზი კვლავ გააოცა. ოპერის ყველაზე ლამაზ მომღერალთა ათეულში შესული ქართველი სოპრანო, ამჯერად შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე ბავშვებს ეხმარება.
March 14, 2017 / 8:01 pm
ღვთაებრივი ოქროს ბურთები - კაფე "პონპონჩიკის" მრავალფეროვანი შეთავაზება მომხმარებელს
მრავალი წელი გავიდა, თუმცა მისმა "ნანამ" იმდენად მყარად შეაღწია ყველას ოჯახში, რომ თაობები აღზარდა. მრავალი წლის განმავლობაში მსმენელისთვის მუსიკოსმა არაერთი გენიალური სიმღერა შექმნა, ხალხის სიყვარულის დასტურად კი მისი სახელობის ვარსკვლავი უკვე რამდენიმე წელია, რაც თბილისის დიდი საკონცერტო დარბაზის წინ არსებობს.
გიორგი სუხიტაშვილის ახალი სიმღერის პრემიერა ფორტუნაში
საქველმოქმედო ფონდმა „იავნანამ“ კი ქართველი ლეგენდარული მუსიკოსები გააერთიანა და კონცერტი თბილისის დიდ საკონცერტო დარბაზში გამართა. კონცერტში მეცო-სოპრანო, ანიტა რაჭველიშვილთან ერთად მონაწილეობას იღბდნენ საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი ნიკოლოზ რაჭველის ხელმძღვანელობით, ტენორი გიორგი ონიანი და სხვები.
ონცერტზე ალექსი მაჭავარიანის ნაწყვეტები შესრულდა საბალეტო სუიტიდან „ჭირვეულის მორჯულება“, და ასევე, ცნობილი სავიოლინო კონცერტი, ვახტანგ მაჭავარიანის პირველი სიმფონია „სამყაროს ჰარმონია“.
ჯაზ-ვოკალისტმა სიმღერები ბოლო ალბომიდან „Nat king cole & me“ შეასრულა. ეს მისი ბოლო ნამუშევარია, რომელიც ლეგენდარულ მომღერალსა და პიანისტს ნეტ კინგ კოულს მიუძღვნა.
12 იანვარს, ქართველი მაყურებლის წინაშე გრემის ჯილდოს ორგზის მფლობელი ამერიკელი ჯაზ-ვოკალისტი გრეგორი პორტერი თბილისის დიდ საკონცერტო დარბაზში წარსდგება. მსმენელი კონცერტზე, ასევე, ევგენი მიქელაძის სახელობის საქართველოს ეროვნულ სიმფონიურ ორკესტრს იხილავს.
ეს გახლდათ პირველი ერთობლივი პროექტი, სადაც ორკესტრს დირიჟორები, მამუკა გულაღაშვილი და მედეა ქავთარაძე ხელმძღვანელობდნენ. ასევე, მათთან ერთად გერმანელი დირიჟორი, კორნელია ფონ კესენბროკი ვიხილეთ, რომელმაც პირველ განყოფილებაში ანტონიო ვივალდის "მაგნიფიკანტი" შემოგვთავაზა.