რონიკოს ახალი ფილიალი და საგაზაფხულო კოლექციის პრეზენტაცია

რონიკოს ახალი ფილიალი და საგაზაფხულო კოლექციის პრეზენტაცია

„რონიკოს“ ახალი ფილიალის გახსნის ცერემონიას კომპანიის თანამშრომლები, ფილიალების მენეჯერები და ხელმძღვანელი პირები ესწრებოდნენ. პრეზენტაციაზე საგაზაფხულო კოლექციების ჩვენება-პრეზენტაცია გაიმართა ისეთი ბრენდების, როგორებიცაა George Piralli და Roli. ოპტიკური კომპანია „რონიკო“ უკვე 23 წლისაა. ამ ხნის მანძილზე ის მომხმარებლის კეთილგანწყობითა და ნდობით სარგებლობს. კომპანია თავის უმნიშვნელოვანეს მისიად მიიჩნევს მომხმარებლებისთვის ოპტიკური ინდუსტრიის სიახლეებისა და მიღწევების შეთავაზებას, რაც მათ ეხმარება გაიუმჯობესონ მხედველობა და შეარჩიონ მზისგან დამცავი შესაფერისი სათვალე.
შეგახსენებთ, რომ რონიკოში ყველაფერი ერთ სივრცეშია: ადგილზე ხდება მხედველობის დიაგნოსტიკა, რეცეპტის შედგენა და სასურველი ჩარჩოსა და სასათვალე ლინზის შერჩევა. ასეთი კომპლექსური მომსახურებით მომხმარებელი ზოგავს დროს, ენერგიასა და ხარჯებს. უმაღლესი ხარისხის პროდუქტი და მომხმარებლის მოთხოვნათა დაკმაყოფილება – ეს რონიკოს ხელწერაა.

March 19, 2018 / 2:11 pm

TOP გადაცემები

ნინი ბადურაშვილის შეუდარებელი ახალი კლიპის პრემიერა

ნინიმ კლიპი სიმღერაზე „გულს“ გადაიღო, რომლის რეჟისორიც ლაშა ცერიაშვილია. ვიდეო რგოლი შავ-თეთრ ფერებშია გადაწყვეტილი. გადაღებები კი საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში მიმდინარეობდა, რაც კლიპს კიდევ უფრო გამორჩეულს ხდის.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: მოდის მარკეტინგის კონფერენცია და ჩვენებები

თუ დიზაინერი კოლექციას შექმნის, მას სათანადო რეალიზება სჭირდება, სწორედ ამიტომ ამ საქმეში კომპეტენტურმა ადამიანებმა დამწყებ თუ უკვე შემდგან დიზაინერებს მოდის მარკეტინგის მნიშვნელობა და მთავარი არსი გააცნო.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-2 დღე, ჩვენებები, ღონისძიებები და ახალი აღმოჩენები

ახალი ტალანტების აღმოჩენით დაიწყო თბილისის მოდის კვირეულის მე-2 დღე, სადაც 10-მდე ახალბედა დიზაინერი მაყურებლის და ჟიურის წინაშე „დიზაინერთა კონკურსზე“ წარსდგა. ისინი სხვადასხვა ნომინაციაში გახდნენ გამარჯვებულები, რომლებსაც პრიზები ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორებისგან გადაეცათ.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

რონიკო ბრენდ „რეი ბანის“ სერთიფიცირებლი გამყიდველი გახდა

ბრენდი "რეიბანი" მთელს მსოფლიოში ახორციელებს პროექტს სახელწოდებით „Ray-Ban-ის სერტიფიცირებული" გამყიდველი, რაც ეხმარება თავად ბრენდს და მის დისტრიბუტორს სიყალბეების წინააღმდეგ ბრძოლაში და, უპირველეს ყოვლისა, იცავს მომხმარებლის ინტერესებს, აძლევს რა მას ნათელ, ღია და ოფიციალურ ინფორმაციას, თუ რომელი ოპტიკური ქსელი არის Ray-Ban-ის სერტიფიცირებული გამყიდველი.

Fashion Time – ესთეტიკ პალასის ახალი ფილიალი ნუცუბიძეზე

ნუცუბიძის 69-ში გაიხსნა ესთეტიკ პალასის ახალი ფილიალი, სადაც კვალიფიციური პერსონალი მოგემსახურებათ.

თათის ბუტიკის ფილიალი გლდანი მოლში გაიხსნა

მრავალფეროვანი არჩევანი, მუდმივად განახლებადი კოლექცია, სასიამოვნო გარემო და რაც მთავარია მისაღები ფასები. ეს თათის ბუტიკია, რომელიც ახლა უკვე გლდანი მოლშიც არის წარმოდგენილი. აქ ყველაფერია იმისთვის, რომ იშოპინგოთ კომფორტულად და შეიძინოთ თქვენთვის სასურველი სამოსი თუ აქსესუარი.

Fashion Time – პუმა, ბრენდი, რომელიც ასოცირდება წარმატებასთან

პუმა ეს არის ბრენდი, რომელიც ასოცირდება სპორტთან, წარმატებასთან, ხარისხთან და რაც მთავარია მოდასთან. ის არაერთი წარმატებული სპორტსმენის სახელს უკავშირდება. საინტერესოა სად იმალება ბრენდის საიდუმლოება.

LC Waikiki-ის კიდევ ერთი ფილიალი გალერია თბილისში გაიხსნა

მუზიკ ბოქსის გადამღები ჯგუფი გალერია თბილისს სტუმრობდა, სადაც მისულებს აურზაური დაგვხვდა. ვერ გაგაკვირვებთ თუ გეტყვით, რომ მომხმარებელი კიდევ ერთი ახალი ფილიალის გახსნას ზეიმობდა.

რეკლამა