რას ფიქრობენ ქართველი მუსიკოსები “ოქროს ტალღაზე“?

რას ფიქრობენ ქართველი მუსიკოსები “ოქროს ტალღაზე“?

“ოქროს ტალღის” დაჯილდოვება ახლოვდება და შესაბამისად მღელვარებაც მატულობს. საინტერესოა ვინ იქნება წლის გამარჯვებული. რადიო ჰოლდინგი ფორტუნა “ოქროს ტალღის” დაარსების დღიდან, ზრუნავს ქართველი მუსიკოსების შემოქმედების დაფასებისთვის და მათი პოპულარიზაციისათვის. ნოდიკო ტატიშვილი და სოფო გელოვანი პირველი „ოქროს ტალღის“ გამარჯვებულები არიან. მათ „ევროვიზიისთვის“ შექმნილი სიმღერით „Waterfall“ წლის სიმღერის ნომინაციაში გაიმარჯვეს და საუკეთესო დუეტადაც დასახელდნენ.

May 26, 2017 / 10:24 pm

TOP გადაცემები

მომღერალი რუსუდან მუმლაძე სოლო კონცერტისთვის ემზადება

მუსიკა ჩვენი ცხოვრების თანმდევი ნაწილია. მისი მეშვეობით ხელოვანები თავიანთ სათქმელს უკეთ გამოთქვამენ. საქართველოში ყველა მუსიკალურ ჟანრს საკუთარი მსმენელი ჰყავს. რუსუდან მუმლაძე კი იმ მუსიკოსთა რიცხვს მიეკუთვნება, რომლის შემოქმედება, ვფიქრობთ, მსმენელს დიდ სიამოვნებას ანიჭებს.

“მის და მისტერ პლანეტა 2017”-ის საცურაო კოსტიუმების ტური

მზეზე გარუჯვის, გართობის და განტვირთვის შემდეგ კონკურსანტებმა საცურაო კოსტიუმების ტურისთვის მზადება დაიწყეს. კონკურსის დაწყებმადე ჩვენმა გადამღებმა ჯგუფმა ბექსთეიჯშიც შეაღწია და ეცადა ცალი თვალით თქვენთვისაც დაენახვებინა.

Fashion time – ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში “ponte vecchio” და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში "ponte vecchio" და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

“ინოვაციების მართვა” – ფორტუნა აკადემიას კიდევ ერთი ტრენინგი დასრულდა

ინოვაციების მართვა თანამედროვე მენეჯმენტის ერთ-ერთი მთავარი გამოწვევაა. ინოვაციების დანერგვა, ფაქტობრივად, ყველა სფეროში სასიცოცხლოდ მნიშნელოვანი ხდება, რაც კომპანიის იმიჯსა და შემოსავალზე დადებითად აისახება, უფრო მეტიც, დღესდღეობით კომპანიის არსებობა შესაძლოა კითხვის ნიშნის ქვეშ დადგეს თუ ისინი საკმარისად ინოვაციურები არ იქნებიან. სწორედ ამ ფაქტორების გათვალისწინებით, "ფორტუნა აკადემიამ" აღნიშნული საკითხით დაინტერესებულ პირებს ტრენინგი "ინოვაციების მართვა" შესთავაზა, რომელსაც ანდრო დგებუაძე უძღვებოდა.

სტეფანეს მორიგი კონცერტი – რატომ იღებს შემოქმედებით პაუზას მომღერალი და რას ჰპირდება ის მელომანებს

„ოქროს ტალღის“ ორი ჯილდოს მფლობელი სტეფანე მღებრიშვილი, რომელმაც წლის სიმღერის ტიტული მოიპოვა „ფორტუნას“ მიერ ორგანიზებულ დაჯილდოვების ცერემონიალზე და ასევე რადიო „ფორტუნას“ რჩეულიც გახდა, თბილისში მორიგი კონცერტი გამართა და მსმენელის წინაშე „ივენთ ჰოლში“ წარსდგა. სანამ მუსიკოსი მის ცნობილ ჰიტებს შეასრულებდა და სცენაზე ავიდოდა, მანამდე ჩვენმა გადამღებმა ჯგუფმა მასთან გასაუბრება მოახერხა.

იან დესტალის თბილისური ვოიაჟი – კოლაბორაცია ნიაზ დისამიძეთან და დავით ევგენიძესთან

ოქროს ტალღა 2017-ის სპეციალური სტუმარი იან დესტალი, სანამ წლის მუსიკალური დაჯილდოების ცერემონიალს ღირსულად დახურავდა, მანამდე რადიო ჰოლდინგ ფორტუნას წარმომადგენლებთან თბილისის ისტორიული ნაწილი დაათვალიერა. ცნობილ მუსიკოსს დუეტ მოჯოდან, ლაუნჯ-რესტორანმა აქადემიმ უმასპინძლა, სადაც მან არაერთი კომპოზიციაც შეასრულა ქართველ მუსიკოს დათო ევგენიძესთან ერთად.

“ოქროს ტალღა 2017”-ის გამარჯვებული სტეფანე მღებრიშვილი და რას ურჩევს მომღერალი კოლეგებს

ქართული სცენის ერთ-ერთი გამორჩეული არტისტი, რომლის შემოქმედებასაც მსმენელი უკვე 20 წელია იცნობს, დღემდე ანებივრებს მელომანებს ახალი ჰიტებით. მისმა ბოლო ნამუშევარმა "დამიბრუნდი" სრული გადატრიალება მოახდინა და ერთიორად გაზარდა მუსიკოსი მიმართ ინტერესი, ამიტომ არავის გაკვირვებია, როდესაც სტეფანე მღებრიშვილი "ოქრო ტალღა 2017-ის" მთავარი გამაჯვებული გახდა და განსაკუთრებული პრიზიც მას ხვდა წილად. როგორც თავად მუსიკოსი გვეუბნება, ელოდა, რომ წლის მუსიკალურ დაჯილდოებიდან ხელცარიელი არ დაბრუნდებოდა, თუმცა ასეთი ჯილდო მისთვის მაინც მოულოდნელი აღმოჩნდა.

ფორტუნა აკადემიის ტრენინგი “მოლაპარაკების ხელოვნება” წარმატებით დასრულდა

ადამიანები ყოველდღიურად აწარმოებენ მოლაპარაკებებს. ეს თემა აქტუალურია განურჩევლად პროფესიისა და საქმიანობის. სწორედ ამიტომ "ფორტუნა აკადემიამ" ამ საკითხით დაინტერესებულ ადამიანებს ტრენინგი თემაზე, "მოსალაპარაკების ხელოვნება" შესთავაზა, რომელსაც ეკატერინე ბაბუნაშვილი უძღვებოდა. მეთოდოლოგია ქოუჩინგის მიდგომებსა და პრინციპებს, პრაქტიკულ მაგალითებს, ინდივიდუალურ თუ ჯგუფურ სავარჯიშოებსა და ქეისებს მოიცავდა, რომელიც მოლაპარაკებების ჰარვარდისეულ მოდელზე იყო დაფუძნებული.

რეკლამა