პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა

პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა

ზუსტად 3 წლის წინ, 2015 წელს, შიდა ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ კამპანია „გაიცანი საქართველო“ დაიწყო. პროექტის მიზანს კი საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია წარმოადგენს. სწორედ ამ თარიღის აღნიშვნასთან დაკავშირებით ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ მედია სივრცის წარმომადგენლები კიდევ ერთხელ ერთად შეგვკრიბეს და დაბადების დღეზე მიგვიპატიჟეს. 2016 წელს პირველად საქართველოში შემოსული საერთაშორისო ვიზიტორების რაოდენობამ ექვს მილიონს გადააჭარბა და ალბათ, ყველას ახსოვს იღბლიანი მეექვსემილიონე ტურისტი, ჰოლანდიელი ჯასპერ ბლექი, რომელსაც საგანგებო დახვედრა იმდროინდელმა პრემიერ მინისტრმა, გიორგი კვირიკაშვილმა და ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ მოუწყვეს. ბუნებრივია, რომ ჯასპერი ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად აღნიშნავდა კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ დაბადების დღეს. შეგახსენებთ, რომ პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა. პროექტის მიზანს კი საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია წარმოადგენს.

July 5, 2018 / 8:15 pm

TOP გადაცემები

სად შეგიძლიათ გაატაროთ ცხელი ზაფხულის დღეები ჩვენს დედაქალაქში

კუს ტბაზე მდებარე ლაუნჯ-რესტორანი “Uptown space” ზაფხულის ცხელ დღეებში სასიამოვნო დროის გატარებას გთავაზობთ.

„დატოვე შენი კვალი ჯიპაში“ – პროექტი, რომელიც საზოგადოებრივ საქმეთა ხელშეყობისთვისაა

ინსტიტუტის სამაგისტრო პროგრამის სტუდენტების მიერაა ორგანიზებული. ღონისძიების მიზანია გააერთიანოს უნივერსიტეტის გულშემატკივრები საერთო საქმისთვის, რომელიც ხელს შეუწყობს მომავალი სტუდენტებისთვის უკეთესი სასწავლო გარემოს შექმნას.

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კორშა, დათვისჯვრის უღელტეხილი, ლებაისკარი, შატილი, მუცო, ჩარგალი - იმოგზაურეთ ჩვენს გადამღებ ჯგუფთან ერთად საქართველოს გამორჩეულ ადგილებში.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კორშა, დათვისჯვრის უღელტეხილი, ლებაისკარი, შატილი, მუცო, ჩარგალი - იმოგზაურეთ ჩვენს გადამღებ ჯგუფთან ერთად საქართველოს გამორჩეულ ადგილებში.

ტურიზმის ეროვნული სააგენტოს მორიგი მედიატური სამეგრელო-ზემო სვანეთში გაიმართა

მედიატური ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს პროექტ “ზრდა”-სთან ერთად მოეწყო და კამპანია “გაიცანი საქართველოს” სამდღიანი ტურის ფარგლებში მედიასაშუალების 30-მდე ოპერატორმა, ჟურნალისტმა და ფოტოგრაფმა სხვადასხვა ლოკაციები დაათვალიერეს.

ქუთაისის ტურისტული პოტენციალის გასაცნობად მედიასაშუალებების წარმომადგენლებისათვის პრესტური მოეწყო/

შიდა ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ კამპანია "გაიცანი საქართველო" 2015 წელს დაიწყო. პროექტის მიზანია საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია.

Welcome to Georgia-ს რიგით მესამე კონფერენცია. რჩევები ტურიზმის სფეროში მომუშავე ადამიანებისთვის

სადისკუსიო პანელზე სახელმწიფოს და კერძო სექტორის წარმომადგენლებმა ტურიზმისა და მასპინძლობის ინდუსტრიაში მიმდინარე გამოწვევები და შესაძლებლობები განიხილეს, ბაზრის წამყვანმა პროფესიონალებმა კი პრეზენტაციები მასპინძლობის სფეროში არსებული საერთაშორისო სტანდარტებისა და უსაფრთხოების შესახებ წარმოადგინეს.

ხალხის რჩეული რადიო “არ დაიდარდო” უკვე 14 წლის არის

"არ დაიდარდომ" დაბადების დღე, თანამშრომლებისა და მეგობრების გარდა, ცნობილ მომღერლებთან, ნატო გელაშვილთან, თბილისურ პროჯექტთან და ლაშა ღლონტთან ერთად ქალაქგარეთ აღნიშნა. როგორც უკვე მიხვდებოდით, რადიოს დაბადების დღეს გიტარის, ქართული ჰანგებისა და ქართული ტრადიციული სუფრის გარეშე არ ჩაუვლია.

რეკლამა