#NightWearParty ქუსლებზე, მხოლოდ ქალაბატონებისთვის – ჟურნალ “ბომონდის” მორიგი ივენთი

#NightWearParty ქუსლებზე, მხოლოდ ქალაბატონებისთვის – ჟურნალ “ბომონდის” მორიგი ივენთი

გულახდილი საუბრები პირადზე, ჭორაობა, რჩევები – ერთი სიტყვით, აქ ისეთი ამბების განხილვა ხდება, რაც სუსტი სქესის წარმომადგენლებს ასე ძალიან უყვართ. #nightwearparty მხოლოდ ქალაბატონებისთვის, რომელთაც ამ დღისთვის ლუქები საგულდაგულოდ შეარჩიეს.

October 4, 2017 / 7:11 pm

TOP გადაცემები

რას სთავაზობს მომხმარებლებს მაღაზიათა ქსელი „ამორე“

მაღაზია „ამორე“ კი მომხმარებლებს, როგორც ქალის, ასევე მამაკაცის და ბავშვის ხაზს სთავაზობს. „ამორე“ საქართველოს ბაზარზე 2010 წელს გამოჩნდა და დღეს ის 10-მდე ბრენდით არის წარმოდგენილი, კოლექცია ძირითადად ევროპულია.

FASHION TIME – ჰამამის მასაჟის კაბინეტი – ჭეშმარიტი სიამოვნება

FASHION TIME - ჰამამის მასაჟის კაბინეტი - ჭეშმარიტი სიამოვნება

FASHION TIME – ინოვაციური კოსმეტოლოგიური პროცედურა თბილისის ბალნეოლოგიურ სპა კურორტში

ინოვაციური კოსმეტოლოგიური პროცედურა თბილისის ბალნეოლოგიურ სპა კურორტში

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ჟურნალი კულინარტის ახალი ნომრის პრეზენტაცია

შემოდგომის კულინარტში თქვენ შეგიძლიათ წაიკითხოთ სოფო ბათილაშვილის კულინარიული ამბები. აქვე გეტყვით იმასაც, რომ კულინარტთან ერთად დანამატის სახით ჟურნალი რემონტიც გამოვიდა.

4 წლიანი მუშაობის შემდეგ ანრი ჯოხაძემ მსმენელს ახალი ვიდეო-რგოლი წარუდგინა

შოუბიზნესის აქტიურმა წარმომადგენელმა ანრი ჯოხაძემ, რომელიც ბოლო პერიოდშია საკუთარი კოლეგებისთვის ვიდეო-რგოლების რეჟისურას აკეთებს, ახლა საკუთარი ვიდეო-რგოლი შემოგვთავაზა. სიმღერა ნიკო გომელაურის ლექსზეა დაწერილი, ვიდეო-რგოლში კი ჩვენი დღევანდელი რეალობაა ასახული.

ჰელოუ 2 წლის გახდა, როგორ აღნიშნა ჟურნალმა დაბადების დღე

შეიძლება 2 წელი ცოტა მოგეჩვენოთ, მაგრამ ეს ის შემთხვევაა, როდესაც ამ დროის მანძილზე ბევრი რამ შეიცვალა და დახვეწილი პროდუქტი ჩამოყალიბდა.

თბილისის ზღვაზე შეკრებილი ქართველი სელებრითები

ეს შანსი არც ფოტორეპორტიორმა გოგა ჩანადირმა გაუშვა და ცხოვრებაში პირველად, წყლის თხილამურებზე დადგა. ცნობილმა ქალბატონებმა კი შხაპუნა წვიმის ფონზე კატერით გაისერინეს.

როგორ გამოიყურებოდნენ “ოქროს ტალღის” წითელი ხალიჩაზე ქართველი ცნობილები

წითელი ხალიჩა და „ივენთ ჰოლში“ მიღება დიჯეის ჰანგებისა და ალკოჰოლური სასმლის ფონზე, პოზირება „ოქროს ტალღის“ ბანერების წინ – დაჯილდოების წინ მსუბუქი დასაწყისი აღმოჩნდა.

რეკლამა