L’Homme Lacoste Intense – სურნელი ელეგანტური და თამამი მამაკაცებისთვის. “ვულე ვუ” ახალი არომატი წარმოადგინა

L’Homme Lacoste Intense – სურნელი ელეგანტური და თამამი მამაკაცებისთვის. “ვულე ვუ” ახალი არომატი წარმოადგინა

L’Homme Lacoste Intense – სურნელი ელეგანტური და თამამი მამაკაცებისთვის. პარფიუმერულმა მაღაზიათა ქსელმა “ვულე ვუ” ახალი არომატი წარმოადგინა.

January 30, 2019 / 7:03 pm

TOP გადაცემები

ღვთაებრივი ოქროს ბურთები – კაფე “პონპონჩიკის” მრავალფეროვანი შეთავაზება მომხმარებელს

ღვთაებრივი ოქროს ბურთები - კაფე "პონპონჩიკის" მრავალფეროვანი შეთავაზება მომხმარებელს

რატომ არ იძინებენ იავნანაზე თამრიკო ჭოხონელიძის შვილიშვილები და რაზე ოცნებობს მუსიკოსი

მრავალი წელი გავიდა, თუმცა მისმა "ნანამ" იმდენად მყარად შეაღწია ყველას ოჯახში, რომ თაობები აღზარდა. მრავალი წლის განმავლობაში მსმენელისთვის მუსიკოსმა არაერთი გენიალური სიმღერა შექმნა, ხალხის სიყვარულის დასტურად კი მისი სახელობის ვარსკვლავი უკვე რამდენიმე წელია, რაც თბილისის დიდი საკონცერტო დარბაზის წინ არსებობს.

გიორგი სუხიტაშვილის ახალი სიმღერის პრემიერა ფორტუნაში

გიორგი სუხიტაშვილის ახალი სიმღერის პრემიერა ფორტუნაში

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

იტალიური ბრენდი “მასქ მილანო” “ლარომ ბუტიკის” დახლებზე

ახალი არომატი და ბრენდი გამოჩნდა ქართულ ბაზარზე, რომლის ხილვა "ლარომ ბუტიკშია" შესაძლებელი. ეს არის სელექტიური პარფიუმერიის, ნიშური სუნამოების მაღაზიათა ქსელი, რომლის დახლებზეც ამჯერად უკვე "მასქ მილანოს" ბრენდის, რამდენიმე არომატია წარმოდგენილი.

სელექთიდ ბაი ციმციმა. ქართულ ბაზარზე ახალი ბრენდი გამოჩნდა

სასაჩუქრე ბრჭყვიალა ყუთი კი დაკომპლექტებულია ბრენდული კოსმეტიკური და თავის მოვლის საშუალებებით. ასევე, ხელნაკეთი აქსესუარებითა და შარფებით. Fashion box-ში კი ისეთ ბრენდებს ნახავთ, როგორებიცაა: victoria’s secret, dior, chanel, gerlen-ი და სხვა.

ფასდაკლების აქცია “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელებში

მხოლოდ 2 დღე ბრენდებზე: “ესტე ლაუდერი”, “მაიკლ კორსი”, “ტომი ჰილფიგერი”, “დიქეიენაი”, “ზენია” და “ზენია ესენცი” “ლუტეციაში” მომხმარებლები 30%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ. შენაძენზე კი მიღებენ საჩუქრებს.

სუნამო ემანსიპირებული გოგონებისთვის. ისი პარიმ ბრენდი „კარვენის“ ახალი არომატის პრეზენტაცია ჩაატარა

ბრენდი "კარვენის" სუნამო “დან მა ბულ” იგივე in my bubble ლიჩის, ვარდის, მანდარინის, ფორთოხლისა და პეონის ესენციითაა გაჯერებული. სუნამოს კონცეფციას კი ემანსიპირებული გოგონა წარმოადგენს, რომელსაც უყვარს მოგზაუობა.

ქალურობის ახალი თავისუფალი და გაბედული სტილი – Girls can do anything. ახალი არომატის პრეზენტაცია

ეს არომატი არის თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. მსგავსი ახალი არომატი სად თუ არა ისი პარის მაღაზიათა ქსელების დახლებზე გამოჩნდა. ხატია შამუგიამ და მისმა კრეატიულმა გუნდმა კი ტრადიციულად მედიის წარმომადგენლებს განსხვავებულ ჭრილში სუნამოს Girls can do anything არომატი გაგვაცნეს.

რეკლამა