კომპანია „ლუტეციას“ ერთგულ მომხმარებლებს ექსკლუზიური სუნამოები პაოლო ტერენზიმ დაუმზადა

კომპანია „ლუტეციას“ ერთგულ მომხმარებლებს ექსკლუზიური სუნამოები პაოლო ტერენზიმ დაუმზადა

სურნელი ყველა ადამიანის ცხოვრებაში, ის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია, რომელსაც თამამად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ცხოვრების წესსზე დიდი ზეგავლენის მოხდენა შეუძლია. შესაბამისად, არომატის არჩევისას დიდი დაფიქრება და სიფრთხილე გვმართებს. გიფიქრიათ, რომ შესაძლებელია არამხოლოდ ცნობილი ბრენდების სუნამოები გამოსცადოთ საკუთარ თავზე, არამედ ექსკლუზიურად თქვენთვის შეიქმნას არომატი, რომელიც თქვენი ნიშა გახდება. გეტყვით, რომ ეს შესაძლებელია, თუმცა მასში დაახლოებით 50 000 ევროს გადახდა მოგიწევთ. კომპანია „ლუტეციას“ მომხმარებლებს კი ამის შესაძლებლობა ექსკლუზიურად ჰქონდათ. როგორ? ლუტეციას მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებაზე მსოფლიოში განთქმული ცხვირი პაოლო ტერენზი იმყოფებოდა, რომელმაც თითოეული სტუმრისთვის ექსკლუზიური არომატი შექმნა. არ მოგესმათ, იტალიური ნიშ ბრენდის „ტერენზის“ პრეზიდენტს მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეციამ“ უმასპინძლა.

September 14, 2018 / 8:03 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP გადაცემები

მუსიკალური მეგა-შოუ „მხოლოდ ქართული“ რუსთავი ორის მაყურებელს უბრუნდება

მუსიკალური მეგა-შოუ „მხოლოდ ქართული“ რუსთავი ორის მაყურებელს უბრუნდება

როგორი მამაა სოფო ბედიას მეუღლე და რა სიახლე აქვს მომღერალს

როგორი მამაა სოფო ბედიას მეუღლე და რა სიახლე აქვს მომღერალს

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

L’Homme Lacoste Intense – სურნელი ელეგანტური და თამამი მამაკაცებისთვის. “ვულე ვუ” ახალი არომატი წარმოადგინა

L’Homme Lacoste - სურნელი ელეგანტური და თამამი მამაკაცებისთვის. პარფიუმერულმა მაღაზიათა ქსელმა “ვულე ვუ” ახალი არომატი წარმოადგინა

იტალიური ბრენდი “მასქ მილანო” “ლარომ ბუტიკის” დახლებზე

ახალი არომატი და ბრენდი გამოჩნდა ქართულ ბაზარზე, რომლის ხილვა "ლარომ ბუტიკშია" შესაძლებელი. ეს არის სელექტიური პარფიუმერიის, ნიშური სუნამოების მაღაზიათა ქსელი, რომლის დახლებზეც ამჯერად უკვე "მასქ მილანოს" ბრენდის, რამდენიმე არომატია წარმოდგენილი.

ფასდაკლების აქცია “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელებში

მხოლოდ 2 დღე ბრენდებზე: “ესტე ლაუდერი”, “მაიკლ კორსი”, “ტომი ჰილფიგერი”, “დიქეიენაი”, “ზენია” და “ზენია ესენცი” “ლუტეციაში” მომხმარებლები 30%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ. შენაძენზე კი მიღებენ საჩუქრებს.

სუნამო ემანსიპირებული გოგონებისთვის. ისი პარიმ ბრენდი „კარვენის“ ახალი არომატის პრეზენტაცია ჩაატარა

ბრენდი "კარვენის" სუნამო “დან მა ბულ” იგივე in my bubble ლიჩის, ვარდის, მანდარინის, ფორთოხლისა და პეონის ესენციითაა გაჯერებული. სუნამოს კონცეფციას კი ემანსიპირებული გოგონა წარმოადგენს, რომელსაც უყვარს მოგზაუობა.

ქალურობის ახალი თავისუფალი და გაბედული სტილი – Girls can do anything. ახალი არომატის პრეზენტაცია

ეს არომატი არის თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. მსგავსი ახალი არომატი სად თუ არა ისი პარის მაღაზიათა ქსელების დახლებზე გამოჩნდა. ხატია შამუგიამ და მისმა კრეატიულმა გუნდმა კი ტრადიციულად მედიის წარმომადგენლებს განსხვავებულ ჭრილში სუნამოს Girls can do anything არომატი გაგვაცნეს.

რეკლამა