კომპანია „ლუტეციას“ ერთგულ მომხმარებლებს ექსკლუზიური სუნამოები პაოლო ტერენზიმ დაუმზადა

კომპანია „ლუტეციას“ ერთგულ მომხმარებლებს ექსკლუზიური სუნამოები პაოლო ტერენზიმ დაუმზადა

სურნელი ყველა ადამიანის ცხოვრებაში, ის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია, რომელსაც თამამად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ცხოვრების წესსზე დიდი ზეგავლენის მოხდენა შეუძლია. შესაბამისად, არომატის არჩევისას დიდი დაფიქრება და სიფრთხილე გვმართებს. გიფიქრიათ, რომ შესაძლებელია არამხოლოდ ცნობილი ბრენდების სუნამოები გამოსცადოთ საკუთარ თავზე, არამედ ექსკლუზიურად თქვენთვის შეიქმნას არომატი, რომელიც თქვენი ნიშა გახდება. გეტყვით, რომ ეს შესაძლებელია, თუმცა მასში დაახლოებით 50 000 ევროს გადახდა მოგიწევთ. კომპანია „ლუტეციას“ მომხმარებლებს კი ამის შესაძლებლობა ექსკლუზიურად ჰქონდათ. როგორ? ლუტეციას მიერ ორგანიზებულ ღონისძიებაზე მსოფლიოში განთქმული ცხვირი პაოლო ტერენზი იმყოფებოდა, რომელმაც თითოეული სტუმრისთვის ექსკლუზიური არომატი შექმნა. არ მოგესმათ, იტალიური ნიშ ბრენდის „ტერენზის“ პრეზიდენტს მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეციამ“ უმასპინძლა.

September 14, 2018 / 8:03 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP გადაცემები

მრავალპროფილური სილამაზის ცენტრი “look like” წინასაახალწლოდ გრანდიოზულ ფასდაკლებას გთავაზობთ

სალონი "Look like" საახალწლო სიახლეებს გთავაზობთ. იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

დაჯილდოების ცერემონიალი „პერსონა 2018“ საზეიმო ვითარებაში გაიმართა

დაჯილდოების ცერემონიალი კულტურის ცენტრ არტ-ჰოლში საზეიმო ვითარებაში შოუ-პროგრამის თანხლებით გაიმართა, რომელიც ორგანიზაციამ „ქართული განათლება“, წელს ქართველი გვარების მხარდაჭერით წარმოადგინა.

განსხვავებული სტილი და ხედვა. დები შანავების სიახლეები ქართველ მომხმარებლებს

ნატალია სხვადასხვა ქვეყნებში ეცნობოდა წარმატებული ბრენდების განვითარების გზას, ასევე განათლება მიიღო მილანში მოდის და ხელოვნების ინსტიტუტ მარანგონში, პარალელურად მაია მოდის ინდუსტრიაში საქმიანობდა

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ფასდაკლების აქცია “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელებში

მხოლოდ 2 დღე ბრენდებზე: “ესტე ლაუდერი”, “მაიკლ კორსი”, “ტომი ჰილფიგერი”, “დიქეიენაი”, “ზენია” და “ზენია ესენცი” “ლუტეციაში” მომხმარებლები 30%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ. შენაძენზე კი მიღებენ საჩუქრებს.

სუნამო ემანსიპირებული გოგონებისთვის. ისი პარიმ ბრენდი „კარვენის“ ახალი არომატის პრეზენტაცია ჩაატარა

ბრენდი "კარვენის" სუნამო “დან მა ბულ” იგივე in my bubble ლიჩის, ვარდის, მანდარინის, ფორთოხლისა და პეონის ესენციითაა გაჯერებული. სუნამოს კონცეფციას კი ემანსიპირებული გოგონა წარმოადგენს, რომელსაც უყვარს მოგზაუობა.

ქალურობის ახალი თავისუფალი და გაბედული სტილი – Girls can do anything. ახალი არომატის პრეზენტაცია

ეს არომატი არის თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. მსგავსი ახალი არომატი სად თუ არა ისი პარის მაღაზიათა ქსელების დახლებზე გამოჩნდა. ხატია შამუგიამ და მისმა კრეატიულმა გუნდმა კი ტრადიციულად მედიის წარმომადგენლებს განსხვავებულ ჭრილში სუნამოს Girls can do anything არომატი გაგვაცნეს.

COMME des GARÇONS-ის არაორდინალური პრეს ივენთი ლუტეციასგან

ბრენდი ყველაზე თავისუფალი, არასტანდარტული, გამორჩეული და განსხვავებულია. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა ლუტეციამ კი comme des garcons-ის სუნამო Concrete საზოგადოებისთვის ცნობილ სახეებს და მომხმარებლებს წარუდგინა.

მაღაზიათა ქსელ „ვულე ვუში“ ჰუგო ბოსის ორი ახალი არომატი გამოჩნდა

BOSS THE SCENT-ის კოლექციიდან კიდევ ორი ახალი სუნამო Boss the scent private accord for him – მამაკაცებისთვის და Boss the scent private accord for her - ქალბატონებისათვის წარმოგვიდგინა, რომელთა პრეზენტაციაც ვულევუს მაღაზიათა ქსელში გაიმართა.

რეკლამა