ლეიდი გაგა ავთანდილის კაბით (ფოტოები)

ლეიდი გაგა ავთანდილის კაბით (ფოტოები)

ცნობილი შემსრულებელი, ლეიდი გაგა, ქართველი დიზაინერის მიერ შექმნილი კაბით გამოჩნდა. მან სოციალურ ქსელში განათავსა ფოტოები, სადაც ავთანდილის 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექციიდან ერთ-ერთი კაბა აცვია.

შეგახსენებთ, რომ ეს არ არის პირველი შემთხვევა, როცა ქართველი დიზაინერის ნამუშევარს მსოფლიო ვარსკვლავი ირგებს. კონკრეტულად ავთანდილის მიერ შექმნილ სამოსში გადაიღეს მერი ჯეი ბლაიჯი მცირე ხნის წინ ერთ-ერთი პრესტიჟული გამოცემისთვის, სხვა ქართველი დიზაინერის ნამუშევრები კი მოირგეს ანჯელინა ჯოლიმ, კეტი პერიმ, კორტნი კარდაშიანმა და სხვებმა. (ფოტოები)

 

სიახლეები/

|

December 18, 2017 / 12:09 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP სიახლეები

ია ფარულავა ძველ სლოგანს იხსენებს: „ვისაც რისი *რაკი გვაქვს ის გვაცვია“

მსახიობი, ია ფარულავა კვლავ არ ერიდება თამამი განცხადებების გაკეთებას და სოციალური ქსელის მეშვეობით იმ ადამიანებს ეხმაურება, რომლებიც მის მიმართ ჩაცმულობის გამო კრიტიკულები არიან. მსახიობი აღნიშნავს, რომ საზოგადოების ნაწილი მას ჭკუას არიგებს: „ჭკუას მარიგებენ – ამდენი ყვავილები სამოსზე ამდენი გუჩი და დოლჩე არ გინდა ტეხავს-ო ვინ გეკითხებათ ნეტა? ალბათ, დაგავიწყდათ ჩემი ძველი სლოგანი – ვისაც რისი […]

ანი გიუნტერი გერმანიაში მცხოვრებ ქართველებს აკრიტიკებს: „პასუხობენ, რომ რუსეთიდან არიან!..“

ანი გიუნტერი გერმანიაში ყოფნისას ერთ უსიამოვნო „ტრადიციას“ გადაეყარა, რომელსაც იქ მცხოვრები ქართველების ნაწილი მისდევს. როგორც ტელეწამყვანი წერს, მათ ურჩევნიათ კითხვაზე, „საიდან ხართ“, უპასუხონ – „რუსეთიდან“, რადგან ასე უფრო უადვილდებათ ახსნა გერმანელებისთვის. ანი წერს: „სანამ ჩვენ აქ რუსებს სტუმართმოყვარე ქვეყანაში შუბლში ვახლით პროტესტს, ბევრი გერმანიაში მცხოვრები ქართველი ტრადიციულ შეკითხვაზე: “ვერ არ იუ ფრომ” გერმანელებს სიამაყით პასუხობს […]

თიკა ჯამბურიამ საკუთარი სიმღერის ახალი ვერსია ჩაწერა (აუდიო)

თიკა ჯამბურიამ ჯემალ სეფიაშვილის სიმღერის, „გავუსწროთ დროს“, რომელსაც პატარაობისას უცნობთან ერთად ასრულებდა, ახალი ვერსია ჩაწერა. ვერსიის ავტორი მუსიკოსი და მომღერალი, სოფო ტოროშელიძე გახლავთ. თიკამ ახალი კომპოზიცია „იუთუბზე“ ატვირთა და შემდეგ სოციალურ ქსელში გააზიარა. მან სტატუსში ყველა მონაწილეოს მადლობა გადაუხადა: „გავუსწროთ დროს… ეს სიმღერა ვიცი, რომ ყველას ძალიან გიყვარდათ და დღემდე უსმენთ, ამიტომ გადავწყვიტეთ, ამ სიმღერის […]

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ავთანდილი: „მოდაში ისევ ქალური სილუეტები შემოდის, ასევე წვეტიანი ფეხსაცმელი და ეს მიხარია…“

ავთანდილ ცქვიტინიძეს fortuna.ge საახალწლო რჩევებისთვის დაუკავშირდა. დიზაინერმა ამ თემაზე იხუმრა კიდეც, ჟურნალისტები ყოველ წელს წინასაახალწლოდ მირეკავთ და მეკითხებით, ახალ წელს რა უნდა ჩავიცვათ, მე კიდევ აქამდე მოდაში ორი სეზონი ვიცოდი – გაზაფხული-ზაფხულის და შემოდგომა-ზამთრისო. ასეა თუ ისე, ავთანდილი მაინც დაგვთანხმდა და გარკვეული რჩევებიც გაგვიზიარა საახალწლო „ლუქთან“ დაკავშირებით. რა ჩავიცვათ საახალწლოდ, რომ მოდურად გამოვიყურებოდეთ… ავთანდილ ცქვიტინიძე: […]

ავთანდილის ქაოტური წესრიგი 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექციაში (ფოტოები)

„ქაოტური წესრიგი“ – ასე შეიძლება დავახასიათოთ ორი სიტყვით ავთანდილ ცქვიტინიძის ახალი კოლექცია, რომლითაც მან რუსთაველის თეატრის სცენაზე მოწყობილ კომფორტულ სივრცეში 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის ნამუშევრები წარადგინა. თეთრი, წითელი, მწვანე, პასტელური ფერები, უამრავ, მათ შორის მბზინავ და ბრჭყვიალა ფაქტურასთან თამამი თამაში და მრავალნაირი ტიპის სამოსისა და ნაჭრის ერთ ლუქში გაერთიანება არის ის, რაც დიზაინერმა ძალიან წარმატებულად მოახერხა. […]

ლელა წურწუმიას ცეკვა ზურა ხაჩიძის სიმღერაზე

დიზაინერმა ავთანდილმა მეუღლის, ხათუნას დაბადების დღეზე ახლობლები და მეგობრები შეკრიბა. რესტორანში, როგორც გავრცელებული ვიდეოდან ჩანს, საკმაოდ დიდი მხიარულება იყო. სტუმრებისთვის იმღერა ზურა ხაჩიძემ, რომელმაც მცირე ხნის წინ ახალი სიმღერა "ჩვენ ვგულაობთ დილამდე" ჩაწერა და მისი პრემიერა "არ დაიდარდოს" ეთერში შედგა. ლელა წურწუმიამ ზურა ხაჩიძის სიმღერაზე მოილხინა და იცეკვა. მოგვიანებით, ზურამ ვიდეო საკუთარ ფეისბუქზე განათავსა. მას უამრავი მოწონება ხვდა წილად.

ვინ არის ქართული სოციალური ქსელების ლიდერი

სოციალური ქსელი საქართველოში აზრის გამოთქმის საუკეთესო საშუალება გახდა. ცნობილმა სახეებმა უკვე ძალიან კარგად იციან და გააცნობიერეს, რომ სოციალური ქსელი საჯარო ტრიბუნაა და მისი გამოყენება საკუთარი შეხედულებების უკეთ გასავრცელებლად, თუ პროექტების დასაპიარებლად შეიძლება.

რეკლამა