“The Scent For Her & For him” – ახალი არომატი Boss-ისგან

“The Scent For Her & For him” – ახალი არომატი Boss-ისგან

დახვეწილი, გემოვნებიანი და თავდაჯერებული – ეს ის კრიტერიუმებია, რომლის იმიჯსაც ლეგენდარული ბრენდი Boss ქმნის. დიახ Boss -თან შეხვედრის პატივი, მხოლოდ ერთეულების ხვედრია. ის თავის მაცდურობას ხელოვნებად გარდაქმნის, რომელსაც თავდაჯერებულობით და დამოუკიდებლობით აქცევს. THE SCENT–ის მამაკაცის არომარტის წარმატების შემდგომ, 2016 წელს გამოვიდა მისი მეწყვილე, სურნელი ქალბატონისთვის THE SCENT for her. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა ვულე-ვუმ კი ზემოთ აღნიშნული სუნამო ქართული პრესის წარმომადგენლებს წარუდგინა და მის განუმეორებლობაში კიდევ ერთხელ დაარწმუნა.

May 25, 2017 / 6:38 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP გადაცემები

მის საქართველო 2017 ქერათმიანი ლამაზმანი 24 წლის ნია წივწივაძე გახდა

ნია არა მხოლოდ განსაკუთრებული ვიზუალით გამოირჩევა, არამედ ინტელექტითაც, რომელიც ისეთივე მნიშვნელოვანია მსოფლიო მისების კონკურსებზე, როგორც სილამაზე. მისის შესახებ გეტყვით, რომ მას ბიზნეს ადმინისტრირების და მენეჯმენტის ფაკულტეტი აქვს დამთავრებული, უყვარს მოგზაურობა და აქვს საკუთარ ბლოგი, სადაც წერს სტატიებს და აღწერს თავის შთაბეჭდილებებს მოგზაურობასთან დაკავშირებით.

ქართველმა სელებრითებმა უკვე დაიწყეს მზადება ახალი წლისთვის

მაკა ზამბახიძემ სახლში მიგვიპატიჟა, თუმცა ჩვენი მასპინძელი მხოლოდ მაკა არ ყოფილა. მასთან ერთად მისი ბავშვობის მეგობარი, ნეკა სებისკვერაძე იყო, რომელიც თავის შვილებთან, ნიკუშასა და დათასთან ერთად დაგვხვდნენ.

Fashion Time – ულამაზესი ანი გიუნტერის სტუმრობა ესთეტიკურ ცენტრ “Solo Per Te”-ში

სიბერის საწინააღმდეგო პროცედურა Rf ლიფტინგი, რომელიც ანი გიუნტერმა საკუთარ თავზე გამოსცადა.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი ჩვენი დროის მამაკაცებისთვის – “ვულე ვუს” მაღაზიათა ქსელში

Boss Bottled-ის არომატი რჩება იმ იდეალების ერთგული, რაც უნდა ახასიათებდეს წარმატებულ მამაკაცს თანამედროვე სამყაროში. 2017 წლის შემოდგომაზე, Boss Bottled-ის ახალი სახის და MAN OF TODAY-ის კამპანიის ახალი ეტაპის აღსანიშნავად, HUGO BOSS მომხმარებელს ლიმიტირებულ გამოშვებას – Boss Bottled Man Of Today Edition-ს სთავაზობს.

“Givenchy-ის“ მაკიაჟი და საუბრები სილამაზეზე “ვულე-ვუსგან“

ცოტა ექსცენტრულობა, სიგიჟე, ფანტაზია და სითამამე, ამ სიტყვების კომბინაციას “Givenchy-ის” ბრენდი აერთიანებს. ნამდვილ ლედის კოსმეტიკის ჩანთაში, Givenchy-ის ერთი ტუჩსაცხი მაინც უნდა მოეძებნებოდეს. ბრენდი, რომელიც ყოველთვის ასოცირდება უმაღლეს ფრანგულ ხარისხთან, მაღალ მოდასთან, გლამურთან და ყველაზე სასიამოვნო განწყობასთან, რომელიც მის პროდუქციას გამოყენების ყოველ ჯერზე მოაქვს. სწორედ ამიტომ, პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ვულე ვუ“ პრესის წარმომადგენლები სილამაზეზე სასაუბროდ მიიწვია. კერძოდ საღამო სილამაზის შესახებ „Givenchy-ის" მაკიაჟს მიეძღვნა.

HUGO BOSS – ის ახალი არომატები – ყველაზე წარმატებული, ძლევამოსილი, თავდაჯერებული და მომხიბვლელი ადამიანებისთვის

რამ შეიძლება განაპირობოს თქვენი წარმატება? ამ კითხვაზე პასუხის გასაცემად HUGO BOOSS-ის სუნამოს ერთი მიპკურებაც საკმარისია. HUGO BOOSS ეს არის იმიჯი და თუ თქვენ ამ სტილს იოლად ერგებით, მაშინ გემოვნებიანების სიაში საპატიო ადგილი უკვე განკუთვნილი გაქვთ. ვულე-ვუმ ტრადიციად დანერგა ის, რომ თვეში ერთხელ მედიის წარმოამდგენლებს, სხვადასხვა ბრენდის სიახლეებს აცნობს და ამჯერად რიგი, ბოსის არომატებსაც მოუწიათ.

რა მიზნით გაერთიანდნენ პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი “ვულე-ვუ” და ამერიკელი მსაიხობი ანჯელინა ჯოლი?

ბრენდმა მთელ მსოფლიოში Guerlain-ს ახალი არომატი "Mon Guerlain" წარმოადგინა, რომლის მუზაც მსახიობი, ანჯელინა ჯოლი გახლავთ. "ჩვენ ყოველთვის ვქმნით ქალისთვის, რომლიც აღგვაფრთოვანებს" - ეს სიტყვები ჟაკ გერლენს ეკუთვნის და ამიტომ ვულე ვუმ ახალი სუნამოს პრეზენტაციაზე მიგვიწვია. თუმცა ახალ არომატს ერთი მთავარი დანიშულება აქვს: ვულე ვუ, ანჯელინა ჯოლი და გერლენი ერთი მიზნისთვის ქველმოქმედებისთვის გაერთიანდნენ.

ყვავილებით გადმოცემული ჭეშმარიტება – პარფიუმერიის აკვანი -“Jadore“ და “ვულე-ვუ“-ს ივენთი მედიისთვის

თქვენი სტატუსის განსაზღვრა კი "Dior"-ის ნებისმიერ სუნამოს თამამად შეუძლია. ბრენდი, რომელიც ყვავილებით გადმოცემული ჭეშმარიტებაა. ამ ჭეშმარიტებაში კიდევ ერთხელ დასარწმუნებლად, ვულე-ვუმ მედია წარმოადგენლები "DIOR"-ის ტრენინგ მენეჯერის, ალექსანდრა ლუკიანოვასთან შესახვედრად მიგვწვია, რომელმაც კიდევ ერთხელ ბრენდის ისტორია გაიხსენა და სიახლეებიც გაგვაცნო.

რეკლამა