თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: street style, ლუქები და fashion show-ები

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: street style, ლუქები და fashion show-ები

სამი დღის განმავლობაში თბილისის მოდის კვირეულის ფარგლებში ე.წ მოდის მიმდევრებს შესაძლებლობა ჰქონდათ, ფოტო ობიექტივებისა თუ კამერების წინაშე გამოემზეურებინათ თავიანთი ლუქები ან უბრალოდ ჩვეული ეპატაჟის გამოვლენის საშუალება ჰქონოდათ. ამის ნათელი მაგალითი კი street style-ია, რომელიც მთელ მსოფლიოში ძალიან პოპულარულია.

October 31, 2017 / 6:05 pm

TOP გადაცემები

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

მოდის კვირეულის რიგით მე-4 დღე: ცნობილი სახეები წარმატებული დიზაინერების სამოსში და პოდიუმზე

მსოფლიო მოდა მუდამ ახლის ძიებაშია, სწორედ ამან განაპირობა ის, რომ მსოფლიოს მასშტაბით მოდის ჩვენებები ტარდება, სადაც დამწყები თუ უკვე პროფესიონალი დიზაინერები და მოდელები ახალი სტილის ნამუშევრებით ფართო საზოგადოების წინაშე იწონებენ თავს

თაკო ნაცვლიშვილი ქართულ პოდიუმზე და ლეგენდარული ნანი ბრეგვაძე დათუნა სულიკაშვილის სამოსში

საქართველოში სამოცზე მეტი საერთაშორისო სტუმარი იმყოფება. მათ შორის, იტალიური ვოგის რედაქტორი, სარა სოზანი მაინო და პიტი უომოს წარმომადგენელი, ლაპო ჩანკი. გეტყვით, რომ წელს ივნისში პიტი უომოს გამოფენა-გაყიდვას მასპინძელი ქვეყნის სტატუსით, სწორედ საქართველო და მერსედეს ბენც მოდის კვირეულის დიზაინერები უმასპინძლებენ.

თბილისის მოდის კვირეული ქეთი ჩხიკვაძის გამორჩეული ჩვენებით დაიხურა

მე-17 სეზონი კი ქეთი ჩხიკვაძის შოუ-ჩვენებით დაიხურა, რომელიც გარდენ ჰოლში გაიმართა. ხელოვნური თოვლი, ფერადი ქსოვილები და მოქარგული ყვავილები ქეთი ჩხიკვაძემ თბილისის მოდის კვირეულის სტუმრები შემოდგომა-ზამთრის პერიოდში ამოგზაურა.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-2 დღე, ჩვენებები, ღონისძიებები და ახალი აღმოჩენები

ახალი ტალანტების აღმოჩენით დაიწყო თბილისის მოდის კვირეულის მე-2 დღე, სადაც 10-მდე ახალბედა დიზაინერი მაყურებლის და ჟიურის წინაშე „დიზაინერთა კონკურსზე“ წარსდგა. ისინი სხვადასხვა ნომინაციაში გახდნენ გამარჯვებულები, რომლებსაც პრიზები ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორებისგან გადაეცათ.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: მოდის მარკეტინგის კონფერენცია და ჩვენებები

თუ დიზაინერი კოლექციას შექმნის, მას სათანადო რეალიზება სჭირდება, სწორედ ამიტომ ამ საქმეში კომპეტენტურმა ადამიანებმა დამწყებ თუ უკვე შემდგან დიზაინერებს მოდის მარკეტინგის მნიშვნელობა და მთავარი არსი გააცნო.

რეკლამა