შემოდგომის სეზონი კამპანია „გაიცანი საქართველომ“ კახეთში გახსნა

შემოდგომის სეზონი კამპანია „გაიცანი საქართველომ“ კახეთში გახსნა

შემოდგომის სეზონი კამპანია „გაიცანი საქართველომ“ კახეთში გახსნა. თუმცა სანამ კიდევ ერთი პრეს-ტურის შესახებ მოგიყვებოდეთ გეტყვით, რომ მსოფლიოში ყველაზე სწრაფად მზარდ ტურისტულ მიმართულებებს შორის საქართველომ მე-4 პოზიცია დაიკავა. ზრდის მიმართულებით კი ჩვენმა ქვეყანამ ისეთ ტურისტულად განვითარებულ ქვეყნებს გაასწრო როგორებიც არის საფრანგეთი, ესპანეთი, თურქთი და სხვა.

September 20, 2018 / 7:34 pm

TOP გადაცემები

მუსიკალური მეგა-შოუ „მხოლოდ ქართული“ რუსთავი ორის მაყურებელს უბრუნდება

მუსიკალური მეგა-შოუ „მხოლოდ ქართული“ რუსთავი ორის მაყურებელს უბრუნდება

როგორი მამაა სოფო ბედიას მეუღლე და რა სიახლე აქვს მომღერალს

როგორი მამაა სოფო ბედიას მეუღლე და რა სიახლე აქვს მომღერალს

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

რა ყოფილა გურია და რატომ იზიდავს ტურისტებს ეს კუთხე

რა ყოფილა გურია და რატომ იზიდავს ტურისტებს ეს კუთხე

“გაიცანი საქართველოს” მედიატურნირის გამარჯვებული “ფორტუნას” და “მუზიქ ბოქსის” ჟურნალისტია

კამპანია “გაიცანი საქართველოს” პირველი მედიატურნირის პირველი გამარჯვებული ქალი რადიოჰოლდინგ “ფორტუნას” და ტელეკომპანია “მუზიქ ბოქსის” ჟურნალისტი ნინუცა როსტიაშვილი გახდა

კობი-გუდაურის ახალი საბაგირო გზა საათში 2800 მგზავრს ემსახურება – პრესტური გუდაურსა და ყაზბეგში

3 ხაზისა და 111 გონდოლისგან შედგება ახალი საბაგირო გზა კობი-გუდაურში, რომელიც 7 კილომეტრზე მეტია და საათში 2800 მგზავრს ემსახურება. ახალი საბაგიროთი იმგზავრა ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ახალმა ხელმძღვანელმა მარიამ ქვრივიშვილმა

პროექტი „თბილისური ეზოები“ მოქალაქეებისა და ტურისტებისთვის

იმისთვის, რომ თბილისურმა ეზოებმა თანმდევ კოლორიტთან ერთად რეკრეაციული ელემენტები შეიძინონ და სანახაობრივი ეფექტი, ასევე გახდნენ თანაბრად მიმზიდველი, როგორც მოქალაქეებისთვის, ასევე ტურისტებითვის, „სფერო ჰოლდინგმა“ და საქართველოს კულტურული მემკვიდრეობის დაცვის ეროვნულმა სააგენტომ პროექტი „თბილისური ეზოები“ წამოიწყო.

რეკლამა