რონიკო ბრენდ „რეი ბანის“ სერთიფიცირებლი გამყიდველი გახდა

რონიკო ბრენდ „რეი ბანის“  სერთიფიცირებლი გამყიდველი გახდა

იცოდით, რომ მსოფლიოში ყველაზე გაყიდვადი მზისგან დამცავი სათვალეების ბრენდი “რეი ბანი” 1937 წელს დაარსდა და მისი პირველი მოდელი ავიატორი იყო, რომელიც ამერიკის შეერთებული შტატების სამხედრო-საჰაერო ძალების პილოტებისთვის შეიქმნა. დღეს ის მსოფლიოში ნომერ პირველი გაყიდვადი ბრენდია და შესაბამისად, მისი სათვალეც ასევე ყველაზე მასშტაბურად გაყალბებადი პროდუქტია. ყოველი ყალბი სათვალე კი წარმოადგენს პოტენციურ საფრთხეს მომხმარებლის თვალის ჯანმრთელობისათვის. ასე, რომ ბრენდი “რეიბანი” მთელს მსოფლიოში ახორციელებს პროექტს სახელწოდებით „Ray-Ban-ის სერტიფიცირებული” გამყიდველი, რაც ეხმარება თავად ბრენდს და მის დისტრიბუტორს სიყალბეების წინააღმდეგ ბრძოლაში და, უპირველეს ყოვლისა, იცავს მომხმარებლის ინტერესებს, აძლევს რა მას ნათელ, ღია და ოფიციალურ ინფორმაციას, თუ რომელი ოპტიკური ქსელი არის Ray-Ban-ის სერტიფიცირებული გამყიდველი. 2018 წლის მარტში “რონიკო” გახდა Ray-Ban-ის ამ გრანდიოზული და მსოფლიო მასშტაბის პროექტის ნაწილი!

April 2, 2018 / 7:18 pm

TOP გადაცემები

მრავალპროფილური სილამაზის ცენტრი “look like” წინასაახალწლოდ გრანდიოზულ ფასდაკლებას გთავაზობთ

სალონი "Look like" საახალწლო სიახლეებს გთავაზობთ. იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

დაჯილდოების ცერემონიალი „პერსონა 2018“ საზეიმო ვითარებაში გაიმართა

დაჯილდოების ცერემონიალი კულტურის ცენტრ არტ-ჰოლში საზეიმო ვითარებაში შოუ-პროგრამის თანხლებით გაიმართა, რომელიც ორგანიზაციამ „ქართული განათლება“, წელს ქართველი გვარების მხარდაჭერით წარმოადგინა.

განსხვავებული სტილი და ხედვა. დები შანავების სიახლეები ქართველ მომხმარებლებს

ნატალია სხვადასხვა ქვეყნებში ეცნობოდა წარმატებული ბრენდების განვითარების გზას, ასევე განათლება მიიღო მილანში მოდის და ხელოვნების ინსტიტუტ მარანგონში, პარალელურად მაია მოდის ინდუსტრიაში საქმიანობდა

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ოპტიკა ყველასთვის, კენარის მაღაზიათა ქსელებში ზაფხულის ახალი კოლექცია გელით

ზაფხულის მოახლოებასთან ერთად, სათვალის დანიშნულებაც მეტად აქტუალური ხდება. კენარი კი ის კომპანიაა, რომელიც ოპტიკას ყველა ჩვენთაგანს სთავაზობს. კომპანიის დევიზიც ხომ სწორედ ეს არის: ოპტიკა ყველასთვის.

რონიკოს ახალი ფილიალი და საგაზაფხულო კოლექციის პრეზენტაცია

პრეზენტაციაზე საგაზაფხულო კოლექციების ჩვენება-პრეზენტაცია გაიმართა ისეთი ბრენდების, როგორებიცაა George Piralli და Roli. ოპტიკური კომპანია „რონიკო“ უკვე 23 წლისაა. ამ ხნის მანძილზე ის მომხმარებლის კეთილგანწყობითა და ნდობით სარგებლობს.

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

„კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

რა პროდუქტებს, ტენდენციებს და სიახლეებს გვთავაზობს კომპანია „Essilor-ი“ ოპტიკის ინდუსტრიაში

სათვალე ბევრი ადამიანისთვის სტილის განუყოფელი ნაწილია. ხშირად ოპტიკურ სათვალეს მხოლოდ იმიჯის შესავსებად იყენებენ. ოფთალმოლოგები გვირჩევენ, რომ სათვალის ტარების საჭიროების შემთხვევაში დროულად უნდა შევარჩიოთ და ვატაროთ იგი, იმისათვის, რომ თვალი უფრო არ დაზიანდეს. ადამიანმა საკუთარი თავი უნდა დაარწმუნოს სათვალის საჭიროებაში და შეეცადოს, სწორად შეარჩიოს სტილი, რომელიც მოუხდება.

“რონიკომ“ ქართული ბრენდის “George Piralli” 2017 წლის კოლექციის პრეზენტაცია გამართა

სათვალე, ის განუყრელი აქსესუარია, რომელიც ყველა ქალბატონის ხელჩანთაში მოიძებნება. ის ნებისმიერ სეზონზე აქტუალურია. საქართველოში თითზე ჩამოსათვლელია ისეთია კომპანიები, რომლებიც კარგ ხარისხს, ფართო არჩევანს და მოდურ ტენდენციებს გვთავაზობენ. იცნობდე შენს მომხმარებელს, იცოდე მისი სურვილები და ინტერესები, იყო გულისხმიერი და თავაზიანი - ეს “რონიკოა” თავისი მრავალწლიანი ისტორიით. "რონიკოში“ ცნობილ საერთაშორისო ბრენდებთან ერთად, შეხვდებით "George Piralli-ს" სათვალეებს, რომელიც სხვა ბევრ მიღწევათა შორის, კომპანიის ერთერთი საამაყო შედევრია და შექმნილია საქართველოში. "რონიკოს“ წამყვან ფილიალში, რუსთაველის გამზ. #19-ში ბრენდ "George Piralli-ს" 2017 წლის გაზაფხული/ზაფხულის კოლექციის პრეზენტაცია გაიმართა.

რეკლამა