რა პროდუქტებს, ტენდენციებს და სიახლეებს გვთავაზობს კომპანია „Essilor-ი“ ოპტიკის ინდუსტრიაში

რა პროდუქტებს, ტენდენციებს და სიახლეებს გვთავაზობს კომპანია „Essilor-ი“ ოპტიკის ინდუსტრიაში

სათვალე ბევრი ადამიანისთვის სტილის განუყოფელი ნაწილია. ხშირად ოპტიკურ სათვალეს მხოლოდ იმიჯის შესავსებად იყენებენ. ოფთალმოლოგები გვირჩევენ, რომ სათვალის ტარების საჭიროების შემთხვევაში დროულად უნდა შევარჩიოთ და ვატაროთ იგი, იმისათვის, რომ თვალი უფრო არ დაზიანდეს. ადამიანმა საკუთარი თავი უნდა დაარწმუნოს სათვალის საჭიროებაში და შეეცადოს, სწორად შეარჩიოს სტილი, რომელიც მოუხდება. ამ ყველაფრის კომფორტს კი, 160 წლიანი ისტორიით, კომპანია “Essilor”-ი გიქმნით, რომელიც აწარმოებს მაღალხარისხიან სათვალის ლინზებს და ოპტიკურ ხელსაწყოებს. მისი ექსკლუზიური წარმომადგენელი საქართველოში სათვალეების მაღაზიათა ქსელი “კენარი” გახლავთ, რომელთა მოწვევითაც “Essilor”-ის წარმომადგენელმა თანამშრომლებისთვის სემინარი ჩაატარა.

June 28, 2017 / 7:23 pm

TOP გადაცემები

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ოპტიკა ყველასთვის, კენარის მაღაზიათა ქსელებში ზაფხულის ახალი კოლექცია გელით

ზაფხულის მოახლოებასთან ერთად, სათვალის დანიშნულებაც მეტად აქტუალური ხდება. კენარი კი ის კომპანიაა, რომელიც ოპტიკას ყველა ჩვენთაგანს სთავაზობს. კომპანიის დევიზიც ხომ სწორედ ეს არის: ოპტიკა ყველასთვის.

რონიკო ბრენდ „რეი ბანის“ სერთიფიცირებლი გამყიდველი გახდა

ბრენდი "რეიბანი" მთელს მსოფლიოში ახორციელებს პროექტს სახელწოდებით „Ray-Ban-ის სერტიფიცირებული" გამყიდველი, რაც ეხმარება თავად ბრენდს და მის დისტრიბუტორს სიყალბეების წინააღმდეგ ბრძოლაში და, უპირველეს ყოვლისა, იცავს მომხმარებლის ინტერესებს, აძლევს რა მას ნათელ, ღია და ოფიციალურ ინფორმაციას, თუ რომელი ოპტიკური ქსელი არის Ray-Ban-ის სერტიფიცირებული გამყიდველი.

რონიკოს ახალი ფილიალი და საგაზაფხულო კოლექციის პრეზენტაცია

პრეზენტაციაზე საგაზაფხულო კოლექციების ჩვენება-პრეზენტაცია გაიმართა ისეთი ბრენდების, როგორებიცაა George Piralli და Roli. ოპტიკური კომპანია „რონიკო“ უკვე 23 წლისაა. ამ ხნის მანძილზე ის მომხმარებლის კეთილგანწყობითა და ნდობით სარგებლობს.

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

„კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

Fashion Time – ახალი ბრენდები “კენარის” მაღაზიათა ქსელში

ახალი ბრენდები "კენარის" მაღაზიათა ქსელში და სტუმრად კომპანია კერინგის წარმომადგენელი, ალესადრო მანია ბოსკო.

რეკლამა