რა პროდუქტებს, ტენდენციებს და სიახლეებს გვთავაზობს კომპანია „Essilor-ი“ ოპტიკის ინდუსტრიაში

რა პროდუქტებს, ტენდენციებს და სიახლეებს გვთავაზობს კომპანია „Essilor-ი“ ოპტიკის ინდუსტრიაში

სათვალე ბევრი ადამიანისთვის სტილის განუყოფელი ნაწილია. ხშირად ოპტიკურ სათვალეს მხოლოდ იმიჯის შესავსებად იყენებენ. ოფთალმოლოგები გვირჩევენ, რომ სათვალის ტარების საჭიროების შემთხვევაში დროულად უნდა შევარჩიოთ და ვატაროთ იგი, იმისათვის, რომ თვალი უფრო არ დაზიანდეს. ადამიანმა საკუთარი თავი უნდა დაარწმუნოს სათვალის საჭიროებაში და შეეცადოს, სწორად შეარჩიოს სტილი, რომელიც მოუხდება. ამ ყველაფრის კომფორტს კი, 160 წლიანი ისტორიით, კომპანია “Essilor”-ი გიქმნით, რომელიც აწარმოებს მაღალხარისხიან სათვალის ლინზებს და ოპტიკურ ხელსაწყოებს. მისი ექსკლუზიური წარმომადგენელი საქართველოში სათვალეების მაღაზიათა ქსელი “კენარი” გახლავთ, რომელთა მოწვევითაც “Essilor”-ის წარმომადგენელმა თანამშრომლებისთვის სემინარი ჩაატარა.

June 28, 2017 / 7:23 pm

TOP გადაცემები

17 ნოემბერს ნინო ქათამაძის კონცერტი თბილისის “Spacehall-ში” გაიმართება

ყველასათვის საყვარელი და გამორჩეული მუსიკოსის ნინო ქათამაძის კონცერტი 17 ნოემბერს თბილისის spacehall-ში გაიმართება. კონცერტს ნინო ქათამაძე და ჯგუფი ინსაითი წარმოგიდგენთ, რომელთა კოლაბორაცია მსმენელისთვის აუცილებლად დაუვიწყარი იქნება. როგორც თავად მუსიკოსმა, ნინო ქათამაძემ ჩვენთან საუბარში აღნიშნა, spacehall-ი არის იდეალური სივრცე, რომელიც მეტ საშუალებას იძლევა მსმენელთან ინტერაქციისა და თავისუფალი იმპროვიზაციისთვის.

ანიტა რაჭველიშვილის წარმატების ფორმულა და სამომავლო გეგმები

ქართველი მეცო-სოპრანო, ანიტა რაჭველიშვილი, სულ ცოტა ხნის წინ დაგვიბრუნდა სამშობლოში გერმანიიდან, სადაც ძალიან ცნობილ დირიჟორთან, რიკარდო მუტისთან ჯუზეპე ვერდის "რექვიემი" შეასრულა. ეს იყო მისი დებიუტი მასთან თანამშრომლობის. როგორც თავად ანიტა რაჭველიშვილი გვეუბნება, მისი მთავარი წარმატების ფორმულა სწავლა და შრომა გახლავთ. მას წინ დიდი გეგმები აქვს, რის შესახებაც მუსიქ ბოქსის კამერასთან ჰყვება.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

„კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

Fashion Time – ახალი ბრენდები “კენარის” მაღაზიათა ქსელში

ახალი ბრენდები "კენარის" მაღაზიათა ქსელში და სტუმრად კომპანია კერინგის წარმომადგენელი, ალესადრო მანია ბოსკო.

სათვალეების მაღაზიათა ქსელი “კენარი” საზაფხულო ფასდაკლებებს გთავაზობს

მზის სათვალე, ის განუყრელი აქსესუარია, რომელიც განსაკუთრებით ყველა ქალბატონის ხელ ჩანთაში მოიძებნება. ის ნებისმიერ სეზონზე აქტუალურია, მითუმეტეს ზაფხულში მის გარეშე ყოფნა ხომ წარმოუდგენელია.

სად ზრუნავენ თქვენს მხედველობაზე – linzebi.ge-მ ახალი სახე შეარჩია

ეჭვგარეშეა, რომ მხედველობის კორექციისთვის ყველაზე კომფორტულ საშუალებას კონტაქტური ლინზა წარმოადგენს. სწორად შერჩეული ლინზა გვიქმნის ხარისხობრივად უკეთეს გამოსახულებას და თვალის დაღლილობას ამცირებს. თუ არც თქვენ გაქვთ კოსმონავტის მხედველობა, ლინზების ფართო არჩევანისთვის linzebi.ge -ს უნდა ესტუმროთ.

გრანდიოზული ფასდაკლებები და აქციები “კენარიში“

კომპანია “კენარი” 2004 წელს დაარსდა და ქართულ ოპტიკურ ბაზარზე ერთ-ერთი წამყვანი პოზიცია უჭირავს. იგი ასოცირდება მაღალ ხარისხთან, კარგ სერვისთან და დახვეწილ გემოვნებასთან. არის 40-მდე ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში. ამჟამად “კენარის” ქსელი მოიცავს 9 მაღაზიას. იგი მთლიანად მომხმარებელზეა ორიენტირებული.

რეკლამა