პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

ალბათ, ბევრჯერ გვსმენია, რომ კარგ მაკიაჟს დიდი ძალა აქვს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ზაფხულის ცხელი დღეების დადგომასთან ერთად ქალბატონები, მაკიაჟის ტარებაზე უარს ამბობენ. მაგრამ როდესაც საქმე, “Diego Dalla Palma-ს” პროდუქციას ეხება, ეს პრობლემა დღის წესრიგში აღარ დგას. ბრენდი 1970 წელს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული იტალიელი ვიზაჟისტის მიერ ვარკვლავებისთვის დაარსდა და მაშინვე იქცა ინოვაცაციად მისი პროდუქტების, ბრენდის ღირებულებებისა და ბაზარზე არსებული ტრადიციების დარღვევის გამო.
“Diego Dalla Palma-მ” თავი დაიმკვიდრა როგორც იტალიაში, ასევე მთელს ევროპაში, როგორც პროფესიონალური მაკიაჟის სიმბოლო. პარფიუმერულ სამყაროში გამოცდილი, სიახლეებზე ორიენტირებული და მომხმარებლის ნდობით აღჭურვილი ქსელი “ლუტეცია” კი “Diego Dalla Palma-ს” კოსმეტიკის პროდუქტებსა და თმის მოვლის საშუალებებს გთავაზობთ.

July 11, 2017 / 7:35 pm

TOP გადაცემები

ვინ აღმოაჩინა ქრისტინე ბაგრატიონ-მუხრანელი საფრანგეთში, სპეციალური სტუმარი კატარის პრინცესა და აჭარის მოდის კვირეული

უკვე რამდენიმე წელია მსოფლიო მოდის რუქაზე საქართველო ოქროს ასოებით მოინიშნა. ჩვენს ქვეყანაში ამ სფეროსადმი დიდ ყურადღებას უცხოელი ექსპერტები, ბაერები და საერთაშორისო პრესის წარმომადგენლები იჩენენ. ჩვენთან მოდის კვირეულები ცხოვრების ჩვეულ წესად გადაიქცა, მათ რიგს კი უკვე სამი წელია Adjara Fashion Week-იც შეემატა. ამჯერად ზღვისპირა ქალაქში მოდური აურზაურია. ამ ყველაფრის ორგანიზატორი მანანა გოგლიჩიძე გახლავთ.

ტატანას სექსუალური ინსპირაცია, დაკოცნილი საცვალი და მამაკაცების ხაზი აჭარა ფეშენ ვიკზე

ყველა მამაკაცი, რომელიც საკუთარ თავს პატივს სცემს, შესაბამისად გარდერობზეც ზრუნავს. ცდილობს გამოიყურებოდეს სუფთად, მიმზიდველად და მოდურად. რასაც ქალებიც მიესალმებიან. საქართველოში მამაკაცები ხშირად წუწუნებენ იმის შესახებ, რომ მათთვის მოდური კოლექციები არ იქმნება და არც ფართო არჩევანის შესაძლებლობა აქვთ. თუმცა ამაზე ნუღარ ინერვიულებთ, რადგან აჭარის მოდის კვირეული ამის საპირისპიროს ამტკიცებს. მოდის კვირეულის მეორე დღე მამაკაცების კოლექციების ჩვენებებს დაეთმო.

“Elite Model Look Georgia-ს” კონკურსანტები ნაციონალური ფინალისთვის ემზადებიან

“Elite Model Look Georgia-ს" ნაციონალური კასტინგის შემდეგ, სამოდელო სააგენტო “IC Model Management-მა" 30 მონაწილე შეარჩია. არჩევანი მარტივი არ ყოფილა, რადგან პრესტიჟულ პროფესიულ საერთაშორისო სამოდელო კონკურსში მონაწილეობის სურვილი 500-მდე ახალგაზრდამ გამოთქვა. დღეს უკვე მონაწილეები ფინალური წარმოდგენისთვის ემზადებიან.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

26-27 მაისს “ლუტეციას” ყველა ფილიალში 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე

ლუტეცია ის პარფიუმერული ქსელია, რომელიც თავის ერთგულ მომხმარებელს, ყოველთვის სთავაზობს ახალ-ახალ სიახლებს და განსაკუთრებით ფასდაკლებებს. 26-27 მაისს ლუტეციას ყველა ფილიალში, მათ შორის ბათუმში, 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე და ასევე საყვარელ ბრენდებზე: Donna Karan, Zegna და Michael Kors. ასე, რომ ჩვენს სიუჟეტს კარგად ჩაუჯექით და გაიგეთ დაწვრილებით თუ რას გთავაზობთ და გირჩევთ ლუტეცია.

“ლუტეცია“ ფრანგული ბრენდის – EISENBERG PARIS -ის ექსკლუზიური წარმომადგენელი საქართველოში

თავდაპირველად გვეგონა თავი მხატვრის სახელოსნოში ამოვყავით, თუმცა მარჯვნივ რომ გავიხედეთ, ფორტეპიანო შევნიშნეთ და ვიფიქრეთ ახლომახლოს, სადმე პიანისტს დავინახავდით. არც ამჯერად აღმოვჩნდით მართლები და მივხვდით ეს ყველაფერი, რაც ერთ დიდ არტშია გაეთიანებული, ფრანგულ ბრენდს Eisenberg Paris უკავშირდება. საქართველოში მისი შემოსვლის ექსკლუზიური პატივი, პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციას“ აგერ უკვე სამი წელია ერგო. იმისათვის, რომ უფრო ახლოს გავეცნოთ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, „ლუტეციამ“ ჟურნალისტები Eisenberg Paris წარმომადგენელს, ჟან ლუკ ტრონიონს შეახვედრა. Eisenberg-ის დღეებთან დაკავშირებით, მომხმარებელს ლუტეციას ყველა ფილიალში 18 ,19, 20 მაისს ბრენდის სრულ სპექტრზე 40 %-იანი ფასდაკლება ელოდება.

Fashion Time – როგორია 2017 წლის მაკიაჟის ტრენდები

უყურეთ გადაცემას "Fashion Time" და მიიღეთ სასარგებლო რჩევები, 2017 წლის მაკიაჟის ტრენდებთან დაკავშირებით

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი “ლუტეცია” ყველასთვის საყვარელი ბრენდის, CLARINS-ის დღეებზე გეპატიჟებათ

დიახ თვალი არ გატყუებთ და არც სიზმარში ხართ - ფრანგული ატმოსფერო თბილისის ქუჩებში. ღია კაფე, ფინჯანი ჩაი, ფნარგული ნამცხვარი და მუსიკა, რომელიც არემარეს კიდევ უფრო ალმაზებს. ეს ყველაფერი კი პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ ლუტეციას დამსახურებაა, რომელიც თავის ერთგულ მომხმარებლებს 31 მარტს და 1 აპრილს "კლარინსის“ დღეებზე ეპატიჟება. მხოლოდ ორი დღე, ლუტეციას ყველა ფილიალში განსაკუთრებული ფასები, საჩუქრები და სიურპრიზები.

“Estee Lauder”-ის დღე პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ “ლუტეცია“-ში

თავმომწონე ქალბატონები რას აღარ აკეთებენ, რომ მუდამ ფორმაში იყვნენ. ასეთ ქალბატონებს, გვსურს, ერთი რამ ვუთხრათ: ტემპს ნუ შეანელებენ. თავის მოვლა განსაკუთრებით სწორედ შემოდგომაზე, პასიურ-აქტიური დასვენების შემდეგ არის საჭირო. ლუტეცია კი ის პარფიუმერული მაღაზიათა ქსელია, რომელიც თავის მომხმარებელზე ყოველთვის ზრუნავს და იმისათვის, რომ მუდამ ყურადღების ცენტრში იყვნენ, ფასდაკლებებით ხშირად ანებივრებს.

რეკლამა