პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

ალბათ, ბევრჯერ გვსმენია, რომ კარგ მაკიაჟს დიდი ძალა აქვს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ზაფხულის ცხელი დღეების დადგომასთან ერთად ქალბატონები, მაკიაჟის ტარებაზე უარს ამბობენ. მაგრამ როდესაც საქმე, “Diego Dalla Palma-ს” პროდუქციას ეხება, ეს პრობლემა დღის წესრიგში აღარ დგას. ბრენდი 1970 წელს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული იტალიელი ვიზაჟისტის მიერ ვარკვლავებისთვის დაარსდა და მაშინვე იქცა ინოვაცაციად მისი პროდუქტების, ბრენდის ღირებულებებისა და ბაზარზე არსებული ტრადიციების დარღვევის გამო.
“Diego Dalla Palma-მ” თავი დაიმკვიდრა როგორც იტალიაში, ასევე მთელს ევროპაში, როგორც პროფესიონალური მაკიაჟის სიმბოლო. პარფიუმერულ სამყაროში გამოცდილი, სიახლეებზე ორიენტირებული და მომხმარებლის ნდობით აღჭურვილი ქსელი “ლუტეცია” კი “Diego Dalla Palma-ს” კოსმეტიკის პროდუქტებსა და თმის მოვლის საშუალებებს გთავაზობთ.

July 11, 2017 / 7:35 pm

TOP გადაცემები

მომღერალი რუსუდან მუმლაძე სოლო კონცერტისთვის ემზადება

მუსიკა ჩვენი ცხოვრების თანმდევი ნაწილია. მისი მეშვეობით ხელოვანები თავიანთ სათქმელს უკეთ გამოთქვამენ. საქართველოში ყველა მუსიკალურ ჟანრს საკუთარი მსმენელი ჰყავს. რუსუდან მუმლაძე კი იმ მუსიკოსთა რიცხვს მიეკუთვნება, რომლის შემოქმედება, ვფიქრობთ, მსმენელს დიდ სიამოვნებას ანიჭებს.

“მის და მისტერ პლანეტა 2017”-ის საცურაო კოსტიუმების ტური

მზეზე გარუჯვის, გართობის და განტვირთვის შემდეგ კონკურსანტებმა საცურაო კოსტიუმების ტურისთვის მზადება დაიწყეს. კონკურსის დაწყებმადე ჩვენმა გადამღებმა ჯგუფმა ბექსთეიჯშიც შეაღწია და ეცადა ცალი თვალით თქვენთვისაც დაენახვებინა.

Fashion time – ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში “ponte vecchio” და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში "ponte vecchio" და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

„კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

Fashion time – ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში “ponte vecchio” და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში "ponte vecchio" და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

“BEKO-მ” საქართველოს ბაზარზე მოღვაწეობის 20 წლის იუბილე აღნიშნა

ალბათ, როდესაც 90-იან წლებს ვიხსენებთ და აი, იმ დროს ტელე-ეკრანებს მიჯაჭვულები ვიყავით, BEKO-ს რეკლამები სერიალიდან სერიალამდე, გადაცემიდან გადაცემამდე, მუდამ ჩვენი თანამგზავრი იყო. ასეა დღესაც, ის ყველა ჩვენი ოჯახის ერთგული წევრია. ამას ისიც მოწმობს, რომ მან საქართველოს ბაზარზე მოღვაწეობის 20 წელი უამრავი სიურპრიზით, აქციით, გრანდიოზული გათამაშებით და გალა საღამოთი აღნიშნა.

KENZO WORLD – პროვოკაციული არომატი პარფიუმის მოდის სამყაროში

სიახლის მოყვარული, სპონტანური, მხიარული, ფერადოვანი, კრეატიულობით და მრავალფეროვნებით მოცული. ამასთან, რაც მთავარია, საზღვრებს გარეშე და გამოხატვის თავისუფლებით შეპყრობილი. სწორედ ასეთია KENZO-ს თვალით დანახული თანამედროვე ქალბატონი. KENZO WORLD ასე ჰქვია არომატს, რომელმაც მსოფლიოსთან ერთად ქართველი მომხმარებლების გაოცებაც სცადა. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ვულე-ვუმ“კი მის გასაცნობად მედიის წარმომადგენლები მიგვიწვია.

26-27 მაისს “ლუტეციას” ყველა ფილიალში 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე

ლუტეცია ის პარფიუმერული ქსელია, რომელიც თავის ერთგულ მომხმარებელს, ყოველთვის სთავაზობს ახალ-ახალ სიახლებს და განსაკუთრებით ფასდაკლებებს. 26-27 მაისს ლუტეციას ყველა ფილიალში, მათ შორის ბათუმში, 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე და ასევე საყვარელ ბრენდებზე: Donna Karan, Zegna და Michael Kors. ასე, რომ ჩვენს სიუჟეტს კარგად ჩაუჯექით და გაიგეთ დაწვრილებით თუ რას გთავაზობთ და გირჩევთ ლუტეცია.

რეკლამა