პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

ალბათ, ბევრჯერ გვსმენია, რომ კარგ მაკიაჟს დიდი ძალა აქვს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ზაფხულის ცხელი დღეების დადგომასთან ერთად ქალბატონები, მაკიაჟის ტარებაზე უარს ამბობენ. მაგრამ როდესაც საქმე, “Diego Dalla Palma-ს” პროდუქციას ეხება, ეს პრობლემა დღის წესრიგში აღარ დგას. ბრენდი 1970 წელს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული იტალიელი ვიზაჟისტის მიერ ვარკვლავებისთვის დაარსდა და მაშინვე იქცა ინოვაცაციად მისი პროდუქტების, ბრენდის ღირებულებებისა და ბაზარზე არსებული ტრადიციების დარღვევის გამო.
“Diego Dalla Palma-მ” თავი დაიმკვიდრა როგორც იტალიაში, ასევე მთელს ევროპაში, როგორც პროფესიონალური მაკიაჟის სიმბოლო. პარფიუმერულ სამყაროში გამოცდილი, სიახლეებზე ორიენტირებული და მომხმარებლის ნდობით აღჭურვილი ქსელი “ლუტეცია” კი “Diego Dalla Palma-ს” კოსმეტიკის პროდუქტებსა და თმის მოვლის საშუალებებს გთავაზობთ.

July 11, 2017 / 7:35 pm

TOP გადაცემები

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ნიშ პარფიუმერიის ქსელ “არომა ბუტიკს” სამი ახალი ბრენდის სუნამო დაემატა

საოცარი სურნელება, იგივე “არომა ბუტიკი”, ნიშური პარფიუმერიის ქსელს წარმოადგენს და მომხმარებლებს საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი ნიშ სუნამოების მრავალფეროვანი არჩევანით ანებივრებს. რომელი ახალი ბრენდების პრეზენტაცია გაიმართა აღნიშნულ ბუტიკში, იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

მხოლოდ 1 და 2 ივნისს საჩუქრები და ფასდაკლება მაღაზიათა ქსელ ლუტეციაში

პარფიუმერული მაღაზიათა ქსელი ლუტეცია მხოლოდ პირველ და ორ ივნისს მომხმარებლებს კლინიკის სრულ სპექტრზე 30 პროცენტიან ფასდაკლებას სთავაზობს, შენაძენზე კი საჩუქრებს.

თბილისს კიდევ ერთი სურნელოვანი ლოკაცია შეემატა

"ლარომ ბუტიკი" კი არის სივრცე, სადაც იმდენად გამორჩეული სუნამოების შეძენის შესაძლებლობა გაქვთ, რომ ის თქვენი ნიშა აუცილებლად გახდება. ეს ხომ ისედაც ცხადია, შეუძლებელია, „ნიშ“ პარფიუმერიის სამყაროში მოგზაურობამ აღტაცებული არ დაგტოვოთ

ვერსაჩემ მომაჯადოებელი არომატი Versace pour femme Dylan Blue ქალბატონებისთვის შექმნალ

ბრუნო მარსი ვერსაჩეს კაბიანმა გოგონამ უკვე მოაჯადოვა. ასეთივე მომაჯადოვებელი არომატი აქვს ვერსაჩე დილან ბლუს ქალბატონებისთვის, რომელიც ბრენდმა ხმელთაშუა ზღვისფერ ლურჯ და ოქროსფერ ფლაკონში მოათავსა.

საქართველოს ეროვნულმა მუზეუმმა გამოფენა სახელწოდებით, „მოითხოვეთ ყველგან“ მოაწყო

რუსთაველის 24 ნომერში 1906 წელს საქართველოს სავიზიტო ბარათი, „ლაღიძის წყლები“ გაიხსნა. ადგილი, რომელსაც თურმე ხშირად სტუმრობდნენ აკაკი წერეთელი და ილია ჭავჭავაძე. ეს საუკუნოვანი გემო მალევე იქცა ხელოვანების ერთ-ერთ მთავარ შეკრების ადგილად, მისი დაგემოვნება კი ერთგვარი რიტუალი გახდა თითოეული თბილისელისათვის თუ ქალაქში ჩამოსული სტუმრისთვის. დღეს „ლაღიძის წყლები“ ქართული კულტურული მემკვიდრეობის არამატერიალურ ძეგლს წარმოადგენს.

რეკლამა