„ნარგის – საქართველოს“ მე-9 ნომრის პრეზენტაცია და როგორია სალომე კორკოტაშვილის „ვარსკვლავები და ცისარტელა“

„ნარგის – საქართველოს“ მე-9 ნომრის პრეზენტაცია და როგორია სალომე კორკოტაშვილის „ვარსკვლავები და ცისარტელა“

კავკასიური გლამური, მსოფლიო მოდა, ცნობილი ადმიანების საინტერესო ისტორიები ყველაფერი ეს ერთ გლამურულ ჟურნალში „ნარგისშია“ თავმოყრილი, რომლმაც ქართულ ბაზარზე ფეხი რამდენიმე წლის წინ შემოაბიჯა. ჟურნალი აზერბაიჯანის პირველი ლედის მეჰრიბან ალიევას დის, ნარგის ფაშაევას სახელს ატარებს. ჟურნალმა ბევრი ქართველი მკითხველის გული უკვე დაიპყრო და ამჯერად მის მე-9 ნომერში თავი ზაფხულის ტენდენციებს, განსაკუთრებული სტილის შეგრძნებას, თბილისის მოდის კვირეულის ილუსტრაციებს, რაიან კუპმანსის მიერ გადაღებული ედიტორიალი – Pin Up girls სოფიკო და კიდევ არაერთ თემას შეეხო. მათ ფურცლებზე, ასევე, რადიო ჰოლდინგ „ფორტუნას“ დამფუძნებლის, თამარ ჩიგოგიძის ინტერვიუსაც იხილავთ, კომპანიის 20 წლიანი ისტორიით.

July 12, 2017 / 8:39 pm

TOP გადაცემები

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ჰელოუ 2 წლის გახდა, როგორ აღნიშნა ჟურნალმა დაბადების დღე

შეიძლება 2 წელი ცოტა მოგეჩვენოთ, მაგრამ ეს ის შემთხვევაა, როდესაც ამ დროის მანძილზე ბევრი რამ შეიცვალა და დახვეწილი პროდუქტი ჩამოყალიბდა.

მზიურში ფოტო გამოფენა „დაიცავით თქვენი უფლებები“ გაიმართა

გაიმართა გამოფენა, სახელწოდებით „დაიცავით თქვენი უფლებები“. ორგანიზაცია უკვე 9 წელია წარმატებით ახორციელებს, ადგილობრივ და საერთაშორისო პროგრამებს, როგორც ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ასევე ევროპის სხვა ქვეყნებშიც.

ნიშ პარფიუმერიის ქსელ “არომა ბუტიკს” სამი ახალი ბრენდის სუნამო დაემატა

საოცარი სურნელება, იგივე “არომა ბუტიკი”, ნიშური პარფიუმერიის ქსელს წარმოადგენს და მომხმარებლებს საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი ნიშ სუნამოების მრავალფეროვანი არჩევანით ანებივრებს. რომელი ახალი ბრენდების პრეზენტაცია გაიმართა აღნიშნულ ბუტიკში, იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანიამ საკულტო ღვინოების პრეზენტაცია გამართა

კომპანია წყნარი ღვინის, ცქრიალა ღვინისა და მაღალ ალკოჰოლურ პროდუქტებს აწარმოებს, რომელიც „თამადას“, „ძველი თბილისის“, „ადამანტის“, „ვისმინოსა“ და „ელიბოს“ სახითაა ცნობილი. ასევე, როგორც "ჯიევესის" წარმომადგენლებმა გაგვანდეს, კომპანია სულ მალე მომხმარებელს საკუთარი ვენახებიდან ბიო-ტექნოლოგიის გამოყენებით შექმნილ ღვინოს წარუდგენს.

რესტორანი „ვეფხი და მოყმე“ ფეხბურთის მოყვარულებს რამდენიმე სივრცეს სთავაზობს

რესტორანი „ვეფხი და მოყმე“ ჩემპიონატის განმავლობაში მათ სპეციალურ შეთავაზებებს სთავაზობს. გარდა ამისა, თამაშების მეორე დღეს ჩვეული ცხოვრების რიტმის დაბრუნებისთვის რესტორან „ვეფხი და მოყმეში“ ე.წ. ნაბახუსევის მენიუს არჩევაც კი იქნება შესაძლებელი.

რეკლამა