“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

სათვალე, რომელიც ასაკის თუ სქესის მიუხედავად ნებისმიერი ადამიანისთვის განუყრელი და საყვარელი აქსესუარია. ის არამარტო ხაზს უსვამს თქვენს სტილსა და იმიჯს, არამედ მზისგან ის დამცავი საშუალება, რომელიც აუცილებელია თქვენი ჯანმრთელობისთვის. სილამაზის შესანარჩუნებლად კი აუცილებელია სწორად შეარჩიოთ სათვალე? ამისათვის კი ამ საკითხში კომპეტენტური ადამიანების რჩევა დაგჭირდებათ, როგორებიც ოპტიკურ მაღაზიათა ქსელ კენარში მოიძებნებიან. კომპანიამ თავიდანვე დაისახა მიზნად მომხმარებლისთვის შეეთავაზებინა განსაკუთრებული მომსახურება,ხარისხიანი პროდუქციის ფართო არჩევანი და სასიამოვნო გარემო. „კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

September 23, 2017 / 12:09 am

TOP გადაცემები

მის საქართველო 2017 ქერათმიანი ლამაზმანი 24 წლის ნია წივწივაძე გახდა

ნია არა მხოლოდ განსაკუთრებული ვიზუალით გამოირჩევა, არამედ ინტელექტითაც, რომელიც ისეთივე მნიშვნელოვანია მსოფლიო მისების კონკურსებზე, როგორც სილამაზე. მისის შესახებ გეტყვით, რომ მას ბიზნეს ადმინისტრირების და მენეჯმენტის ფაკულტეტი აქვს დამთავრებული, უყვარს მოგზაურობა და აქვს საკუთარ ბლოგი, სადაც წერს სტატიებს და აღწერს თავის შთაბეჭდილებებს მოგზაურობასთან დაკავშირებით.

Fashion Time – ულამაზესი ანი გიუნტერის სტუმრობა ესთეტიკურ ცენტრ “Solo Per Te”-ში

სიბერის საწინააღმდეგო პროცედურა Rf ლიფტინგი, რომელიც ანი გიუნტერმა საკუთარ თავზე გამოსცადა.

გიო ხუციშვილისა და მისი ბენდის “გიო +”-ის ახალი სიმღერის პრემიერა

მომღერალი მუდამ აქტუალურია და შესაბამისად, თავად გიოც ცდილობს, მისი მსმენელი გულდაწყვეტილი არ დატოვოს და მათ სიახლეები შესთავაზოს. დიახ, მან თავის ბენდთან "გიო +"-სთან ერთად სიმღერა "ზღაპარ იყო" ჩაწერა, რაზეც უკვე კლიპიც გადაიღო. კლიპის პრემიერა კი სულ ცოტა ხნის წინ შედგა.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

თბილისის ღამის ცხოვრების მოყვარულებს კიდევ ერთი ახალი გასართობი სივრცე „ენთიქ ბარ“ შეემატათ

თბილისის ღამის ცხოვრების მოყვარულებს კიდევ ერთი გასართობი ადგილი "ანთიქ ბარ" შეემატათ, რომელიც საკმაოდ გამორჩეული სივრცეა იმ ადამიანებისთვის, ვისაც ვინტაჟური გარემო უყვართ. ბარი მთლიანად ძველებური სტილის დიზაინით არის შექმნილი.

“ლუტეციას” ზამთრის საჩუქარი ერთგულ მომხმარებლებს

ზამთრის დაწყების პირველ დღეებში, 1 და 2 დეკემბერს, ლუქს ბრენდებზე 30%-იანი ფასდაკლება დააწესა. ლუქს ბრენდებში მოიაზრებიან, როგორც Lancome, YSL, Biotherm და Armani ასევე, Victor&Rolf.

Fashion time – ბუტიკი Tamarella ყველაზე მოდურ ბერძნულ ბრენდს “Parle Moi-ის” გთავაზობთ

Tamarrela არის ბრენდი დახვეწილი, შემდგარი და წარმატებული ქალბატონებისთვის, რომელთაც უყვართ მოდა და ხარისხი.

ელი სააბის სურნელმა და კომპანია “ისი პარიმ” ქართულ პრესას ფრანგული რივიერა მოუწყო

როგორია თანამედროვე გოგონა? ის სოციალურ ქსელში ძალიან აქტიურია, მუდამ იყენებს ინსტაგრამსა თუ სნეფჩეთს, სწორედ ასეთი სტილის გოგონასთვის შექმნა ელი სააბმა სუნამო, რომელსაც შესაბამისად girl of now უწოდა. დიზაინერმა სარეკლამო რგოლისთვის სამი, ერთმანეთისგან განსხვავებული მოდელი შეარჩია. ეს იმიტომ, რომ თითოეული მათგანი, ვინც ამ სუნამოს მიიპკურებს, საკუთარ თავს ერთ-ერთ გოგონაში ამოიცნობს.

იტალიური ტემპერამენტით და შარმით გაჯერებული არომატი BVLGARI Goldea The Roman Night ისი-პარიში

ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარიმ” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა. ამჯერადაც ღონისძიების მესვეურებმა ივენთი თემატურად თითქოს ამფითეატრთან გაიგივებულ ჰოლში გამართეს და ცოტა ხნით რომაული არდადეგებიც კი მოგვიწყვეს.

რეკლამა