“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

სათვალე, რომელიც ასაკის თუ სქესის მიუხედავად ნებისმიერი ადამიანისთვის განუყრელი და საყვარელი აქსესუარია. ის არამარტო ხაზს უსვამს თქვენს სტილსა და იმიჯს, არამედ მზისგან ის დამცავი საშუალება, რომელიც აუცილებელია თქვენი ჯანმრთელობისთვის. სილამაზის შესანარჩუნებლად კი აუცილებელია სწორად შეარჩიოთ სათვალე? ამისათვის კი ამ საკითხში კომპეტენტური ადამიანების რჩევა დაგჭირდებათ, როგორებიც ოპტიკურ მაღაზიათა ქსელ კენარში მოიძებნებიან. კომპანიამ თავიდანვე დაისახა მიზნად მომხმარებლისთვის შეეთავაზებინა განსაკუთრებული მომსახურება,ხარისხიანი პროდუქციის ფართო არჩევანი და სასიამოვნო გარემო. „კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

September 23, 2017 / 12:09 am

TOP გადაცემები

სად შეგიძლიათ გაატაროთ ცხელი ზაფხულის დღეები ჩვენს დედაქალაქში

კუს ტბაზე მდებარე ლაუნჯ-რესტორანი “Uptown space” ზაფხულის ცხელ დღეებში სასიამოვნო დროის გატარებას გთავაზობთ.

„დატოვე შენი კვალი ჯიპაში“ – პროექტი, რომელიც საზოგადოებრივ საქმეთა ხელშეყობისთვისაა

ინსტიტუტის სამაგისტრო პროგრამის სტუდენტების მიერაა ორგანიზებული. ღონისძიების მიზანია გააერთიანოს უნივერსიტეტის გულშემატკივრები საერთო საქმისთვის, რომელიც ხელს შეუწყობს მომავალი სტუდენტებისთვის უკეთესი სასწავლო გარემოს შექმნას.

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კორშა, დათვისჯვრის უღელტეხილი, ლებაისკარი, შატილი, მუცო, ჩარგალი - იმოგზაურეთ ჩვენს გადამღებ ჯგუფთან ერთად საქართველოს გამორჩეულ ადგილებში.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ნიშ პარფიუმერიის ქსელ “არომა ბუტიკს” სამი ახალი ბრენდის სუნამო დაემატა

საოცარი სურნელება, იგივე “არომა ბუტიკი”, ნიშური პარფიუმერიის ქსელს წარმოადგენს და მომხმარებლებს საუკეთესო პარფიუმერების მიერ შექმნილი ნიშ სუნამოების მრავალფეროვანი არჩევანით ანებივრებს. რომელი ახალი ბრენდების პრეზენტაცია გაიმართა აღნიშნულ ბუტიკში, იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

ქართული ღვინისა და ალკოჰოლური სასმელების კომპანიამ საკულტო ღვინოების პრეზენტაცია გამართა

კომპანია წყნარი ღვინის, ცქრიალა ღვინისა და მაღალ ალკოჰოლურ პროდუქტებს აწარმოებს, რომელიც „თამადას“, „ძველი თბილისის“, „ადამანტის“, „ვისმინოსა“ და „ელიბოს“ სახითაა ცნობილი. ასევე, როგორც "ჯიევესის" წარმომადგენლებმა გაგვანდეს, კომპანია სულ მალე მომხმარებელს საკუთარი ვენახებიდან ბიო-ტექნოლოგიის გამოყენებით შექმნილ ღვინოს წარუდგენს.

Welcome to Georgia-ს რიგით მესამე კონფერენცია. რჩევები ტურიზმის სფეროში მომუშავე ადამიანებისთვის

სადისკუსიო პანელზე სახელმწიფოს და კერძო სექტორის წარმომადგენლებმა ტურიზმისა და მასპინძლობის ინდუსტრიაში მიმდინარე გამოწვევები და შესაძლებლობები განიხილეს, ბაზრის წამყვანმა პროფესიონალებმა კი პრეზენტაციები მასპინძლობის სფეროში არსებული საერთაშორისო სტანდარტებისა და უსაფრთხოების შესახებ წარმოადგინეს.

ჟურნალი ნარგიზის გაზაფხულის ნომერი. მნიშვნელოვანი კულტურული თუ მოდური ამბები ჟურნალის ფურცლებზე

მე-11 ნომრის ყდას ცნობილი და ძალიან წარმატებული მსახიობი, ია სუხიტაშვილი ამშვენებს. მკითხველს კი მისი საინტერესო ისტორიის წაკითხვის შესაძლებლობა აქვს.

ოპტიკა ყველასთვის, კენარის მაღაზიათა ქსელებში ზაფხულის ახალი კოლექცია გელით

ზაფხულის მოახლოებასთან ერთად, სათვალის დანიშნულებაც მეტად აქტუალური ხდება. კენარი კი ის კომპანიაა, რომელიც ოპტიკას ყველა ჩვენთაგანს სთავაზობს. კომპანიის დევიზიც ხომ სწორედ ეს არის: ოპტიკა ყველასთვის.

რეკლამა