“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

სათვალე, რომელიც ასაკის თუ სქესის მიუხედავად ნებისმიერი ადამიანისთვის განუყრელი და საყვარელი აქსესუარია. ის არამარტო ხაზს უსვამს თქვენს სტილსა და იმიჯს, არამედ მზისგან ის დამცავი საშუალება, რომელიც აუცილებელია თქვენი ჯანმრთელობისთვის. სილამაზის შესანარჩუნებლად კი აუცილებელია სწორად შეარჩიოთ სათვალე? ამისათვის კი ამ საკითხში კომპეტენტური ადამიანების რჩევა დაგჭირდებათ, როგორებიც ოპტიკურ მაღაზიათა ქსელ კენარში მოიძებნებიან. კომპანიამ თავიდანვე დაისახა მიზნად მომხმარებლისთვის შეეთავაზებინა განსაკუთრებული მომსახურება,ხარისხიანი პროდუქციის ფართო არჩევანი და სასიამოვნო გარემო. „კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

September 23, 2017 / 12:09 am

TOP გადაცემები

ანრი ჯოხაძეს „ოქროს ტალღის“ ნომინაციაში გამარჯვებისთვის „ფორტუნამ“ ფულადი პრიზი გადასცა

ანრი ჯოხაძეს „ოქროს ტალღის“ ნომინაციაში გამარჯვებისთვის „ფორტუნამ“ ფულადი პრიზი გადასცა

რას გვეუბნება ასტროლოგია ჩვენი ჯანმრთელობის შესახებ

რას გვეუბნება ასტროლოგია ჩვენი ჯანმრთელობის შესახებ

თავისუფლებაზე ამღერებული ათი თასობით ადამიანი „თბილისი ოუფენ ეარზე“

თავისუფლებაზე ამღერებული ათი თასობით ადამიანი „თბილისი ოუფენ ეარზე“

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

სოფო ბათილაშვილი სადებიუტო ალბომის საპრეზენტაციო კონცერტისთვის ემზადება

სოფო ბათილაშვილი სადებიუტო ალბომის საპრეზენტაციო კონცერტისთვის ემზადება

ბრენდ „ქამს“ იტალიელი წარმომადგენელი ეწვია

ბრენდ „ქამს“ იტალიელი წარმომადგენელი ეწვია

ზუკა ხუციშვილის ახალი ბენდის პრეზენტაცია

ზუკა ხუციშვილის ახალი ბენდის პრეზენტაცია

ჟურნალი “სითი” ზაფხულს ეგებება

ჟურნალი "სითი" ზაფხულს ეგებება

კონცერტი და ახალი ალბომი – როგორი გამოვიდა სოფო ბათილაშვილისა და ბრავო რექორდსის თანამშრომლობა

კონცერტი და ახალი ალბომი - როგორი გამოვიდა სოფო ბათილაშვილისა და ბრავო რექორდსის თანამშრომლობა

რეკლამა