“ლუტეციას” ზამთრის საჩუქარი ერთგულ მომხმარებლებს

“ლუტეციას” ზამთრის საჩუქარი ერთგულ მომხმარებლებს

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა „ლუტეციამ“ მომხმარებლებს კიდევ ერთი განსაკუთრებული შეხვედრა და შეთავაზება მოუმზადა. ზამთრის დაწყების პირველ დღეებში, 1 და 2 დეკემბერს, ლუქს ბრენდებზე 30%-იანი ფასდაკლება დააწესა. ლუქს ბრენდებში მოიაზრებიან, როგორც Lancome, YSL, Biotherm და Armani ასევე, Victor&Rolf. თუმცა ეს ყველაფერი არ არის, ლუტეციამ, ქართველ ქალბატონებს, ქსელის ერთგულ მომხმარებლებს, მათ შორის, საზოგადოებისთვის ცნობილ სახეებსა და ბლოგერებს ლანკომის ბრენდის სუნამოების, მოვლისა და დეკორატიული კოსმეტიკის შესახებ ინფორმაცია გააცნო და მასტერკლასები შესთავაზა.

December 1, 2017 / 8:47 pm

TOP გადაცემები

მრავალპროფილური სილამაზის ცენტრი “look like” წინასაახალწლოდ გრანდიოზულ ფასდაკლებას გთავაზობთ

სალონი "Look like" საახალწლო სიახლეებს გთავაზობთ. იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

დაჯილდოების ცერემონიალი „პერსონა 2018“ საზეიმო ვითარებაში გაიმართა

დაჯილდოების ცერემონიალი კულტურის ცენტრ არტ-ჰოლში საზეიმო ვითარებაში შოუ-პროგრამის თანხლებით გაიმართა, რომელიც ორგანიზაციამ „ქართული განათლება“, წელს ქართველი გვარების მხარდაჭერით წარმოადგინა.

განსხვავებული სტილი და ხედვა. დები შანავების სიახლეები ქართველ მომხმარებლებს

ნატალია სხვადასხვა ქვეყნებში ეცნობოდა წარმატებული ბრენდების განვითარების გზას, ასევე განათლება მიიღო მილანში მოდის და ხელოვნების ინსტიტუტ მარანგონში, პარალელურად მაია მოდის ინდუსტრიაში საქმიანობდა

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

ფასდაკლების აქცია “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელებში

მხოლოდ 2 დღე ბრენდებზე: “ესტე ლაუდერი”, “მაიკლ კორსი”, “ტომი ჰილფიგერი”, “დიქეიენაი”, “ზენია” და “ზენია ესენცი” “ლუტეციაში” მომხმარებლები 30%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ. შენაძენზე კი მიღებენ საჩუქრებს.

სუნამო ემანსიპირებული გოგონებისთვის. ისი პარიმ ბრენდი „კარვენის“ ახალი არომატის პრეზენტაცია ჩაატარა

ბრენდი "კარვენის" სუნამო “დან მა ბულ” იგივე in my bubble ლიჩის, ვარდის, მანდარინის, ფორთოხლისა და პეონის ესენციითაა გაჯერებული. სუნამოს კონცეფციას კი ემანსიპირებული გოგონა წარმოადგენს, რომელსაც უყვარს მოგზაუობა.

ქალურობის ახალი თავისუფალი და გაბედული სტილი – Girls can do anything. ახალი არომატის პრეზენტაცია

ეს არომატი არის თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. მსგავსი ახალი არომატი სად თუ არა ისი პარის მაღაზიათა ქსელების დახლებზე გამოჩნდა. ხატია შამუგიამ და მისმა კრეატიულმა გუნდმა კი ტრადიციულად მედიის წარმომადგენლებს განსხვავებულ ჭრილში სუნამოს Girls can do anything არომატი გაგვაცნეს.

წინანდლის ისტორიულ მამულში „რადისონ ქოლექშენ“ ბრენდის სასტუმრო გაიხსნა

მამული, სადაც დღეს ალექსანდრე ჭავჭავაძის სახლმუზეუმია, მომაჯადოებელი ბუნების წალკოტში იმყოფება, რომლის გარშემოც ულამაზესი ბაღები და დასასვენებელი ადგილებია. სწორედ ამ ისტორიულ ტერიტორიაზე, 27 ოქტომბერს, რეგიონში პირველი "რადისონ ქოლექშენ" ბრენდის სატუმრო გაიხსნა.

COMME des GARÇONS-ის არაორდინალური პრეს ივენთი ლუტეციასგან

ბრენდი ყველაზე თავისუფალი, არასტანდარტული, გამორჩეული და განსხვავებულია. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა ლუტეციამ კი comme des garcons-ის სუნამო Concrete საზოგადოებისთვის ცნობილ სახეებს და მომხმარებლებს წარუდგინა.

რეკლამა