კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში მედიატური იმერეთსა და სამცხე-ჯავახეთში ჩატარდა

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში მედიატური იმერეთსა და სამცხე-ჯავახეთში ჩატარდა

თუ საირმე აქამდე მხოლოდ სამკურნალო, ბალნეოლოგიურ კურორტთან ასოცირდებოდა, ახლა დამსვენებელს ოთხივე სეზონზე გიმასპინძლებთ. გარდა სამედიცინო სტატუსისა, აქ სხვადასხვა გასართობი აქტივობებით დაკავების შესაძლებლობაც არის. მათ შორის 800 მეტრიანი ზიპლაინი, რომელიც ადრენალინის მოყვარულებისთვის შთამბეჭდავი ლოკაციაა. ტური საირმიდან აბასთუმნისკენ გაგრძელდა. აბასთუმანში ჩასულებს კი თვალში უძველესი შენობები მოგხვდებათ, რომელიც დღეს კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლის სტატუსს ატარებს. შენობების რესტავრაცია უკვე დაწყებულია. აბასთუმნის დათვალიერების შემდეგ მედიატური ვარძიიდან 3 კილომეტრში გაგრძელდა, სადაც ვანის ქვაბები მდებარობს. ეს გამოქვაბულების კომპლექსია, რომელიც 8-16 საუკუნეების ქართული ხუროთმოძღვრებისა და კულტურის ნიმუშს წარმოადგენს. სამონასტრო კომპლექსი 16 სართულს აერთიანებს, სადაც 200 მდე გამოქვაბული და 6 ეკლესიაა.

October 9, 2018 / 6:51 pm

TOP გადაცემები

მრავალპროფილური სილამაზის ცენტრი “look like” წინასაახალწლოდ გრანდიოზულ ფასდაკლებას გთავაზობთ

სალონი "Look like" საახალწლო სიახლეებს გთავაზობთ. იხილეთ ჩვენს სიუჟეტში.

დაჯილდოების ცერემონიალი „პერსონა 2018“ საზეიმო ვითარებაში გაიმართა

დაჯილდოების ცერემონიალი კულტურის ცენტრ არტ-ჰოლში საზეიმო ვითარებაში შოუ-პროგრამის თანხლებით გაიმართა, რომელიც ორგანიზაციამ „ქართული განათლება“, წელს ქართველი გვარების მხარდაჭერით წარმოადგინა.

განსხვავებული სტილი და ხედვა. დები შანავების სიახლეები ქართველ მომხმარებლებს

ნატალია სხვადასხვა ქვეყნებში ეცნობოდა წარმატებული ბრენდების განვითარების გზას, ასევე განათლება მიიღო მილანში მოდის და ხელოვნების ინსტიტუტ მარანგონში, პარალელურად მაია მოდის ინდუსტრიაში საქმიანობდა

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

შემოდგომის სეზონი კამპანია „გაიცანი საქართველომ“ კახეთში გახსნა

მსოფლიოში ყველაზე სწრაფად მზარდ ტურისტულ მიმართულებებს შორის საქართველომ მე-4 პოზიცია დაიკავა. ზრდის მიმართულებით კი ჩვენმა ქვეყანამ ისეთ ტურისტულად განვითარებულ ქვეყნებს გაასწრო როგორებიც არის საფრანგეთი, ესპანეთი, თურქთი და სხვა.

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კორშა, დათვისჯვრის უღელტეხილი, ლებაისკარი, შატილი, მუცო, ჩარგალი - იმოგზაურეთ ჩვენს გადამღებ ჯგუფთან ერთად საქართველოს გამორჩეულ ადგილებში.

ტურიზმის ეროვნული სააგენტოს მორიგი მედიატური სამეგრელო-ზემო სვანეთში გაიმართა

მედიატური ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს პროექტ “ზრდა”-სთან ერთად მოეწყო და კამპანია “გაიცანი საქართველოს” სამდღიანი ტურის ფარგლებში მედიასაშუალების 30-მდე ოპერატორმა, ჟურნალისტმა და ფოტოგრაფმა სხვადასხვა ლოკაციები დაათვალიერეს.

ქუთაისის ტურისტული პოტენციალის გასაცნობად მედიასაშუალებების წარმომადგენლებისათვის პრესტური მოეწყო/

შიდა ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ კამპანია "გაიცანი საქართველო" 2015 წელს დაიწყო. პროექტის მიზანია საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია.

პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა

ჯასპერი ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად აღნიშნავდა კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ დაბადების დღეს. შეგახსენებთ, რომ პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა. პროექტის მიზანს კი საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია წარმოადგენს.

რეკლამა