კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კორშა, დათვისჯვრის უღელტეხილი, ლებაისკარი, შატილი, მუცო, ჩარგალი – იმოგზაურეთ ჩვენს გადამღებ ჯგუფთან ერთად საქართველოს გამორჩეულ ადგილებში.

July 19, 2018 / 7:41 pm

TOP გადაცემები

წლის მთავარი მუსიკალური მოვლენა “ოქროს ტალღა 2019”-ის წითელი ხალიჩა

წლის მთავარი მუსიკალური მოვლენა “ოქროს ტალღა 2019”-ის წითელი ხალიჩა

Welcome to Georgia! ტურიზმის დაჯილდოების მეხუთე საიუბილეო წლის ცერემონიისთვის ნომინაციები დასახელდა

Welcome to Georgia! ტურიზმის დაჯილდოების მეხუთე საიუბილეო წლის ცერემონიისთვის ნომინაციები დასახელდა

თბილისში თინათინ მაღალაშვილის საქველმოქმედო ჩვენება გაიმართა

თბილისში თინათინ მაღალაშვილის საქველმოქმედო ჩვენება გაიმართა

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

სამცხე-ჯავახეთში არსებული კულტურული ძეგლები მედიასივრცის წარმომადგენლებმა დაათვალიერეს

“გაიცანი საქართველოს” მედიატურნირის გამარჯვებული “ფორტუნას” და “მუზიქ ბოქსის” ჟურნალისტია

კამპანია “გაიცანი საქართველოს” პირველი მედიატურნირის პირველი გამარჯვებული ქალი რადიოჰოლდინგ “ფორტუნას” და ტელეკომპანია “მუზიქ ბოქსის” ჟურნალისტი ნინუცა როსტიაშვილი გახდა

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში მედიატური იმერეთსა და სამცხე-ჯავახეთში ჩატარდა

თუ საირმე აქამდე მხოლოდ სამკურნალო, ბალნეოლოგიურ კურორტთან ასოცირდებოდა, ახლა დამსვენებელს ოთხივე სეზონზე გიმასპინძლებთ. გარდა სამედიცინო სტატუსისა, აქ სხვადასხვა გასართობი აქტივობებით დაკავების შესაძლებლობაც არის.

შემოდგომის სეზონი კამპანია „გაიცანი საქართველომ“ კახეთში გახსნა

მსოფლიოში ყველაზე სწრაფად მზარდ ტურისტულ მიმართულებებს შორის საქართველომ მე-4 პოზიცია დაიკავა. ზრდის მიმართულებით კი ჩვენმა ქვეყანამ ისეთ ტურისტულად განვითარებულ ქვეყნებს გაასწრო როგორებიც არის საფრანგეთი, ესპანეთი, თურქთი და სხვა.

ტურიზმის ეროვნული სააგენტოს მორიგი მედიატური სამეგრელო-ზემო სვანეთში გაიმართა

მედიატური ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს პროექტ “ზრდა”-სთან ერთად მოეწყო და კამპანია “გაიცანი საქართველოს” სამდღიანი ტურის ფარგლებში მედიასაშუალების 30-მდე ოპერატორმა, ჟურნალისტმა და ფოტოგრაფმა სხვადასხვა ლოკაციები დაათვალიერეს.

რეკლამა