კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში კიდევ ერთი მედიატური ფშავ-ხევსურეთში მოეწყო

კორშა, დათვისჯვრის უღელტეხილი, ლებაისკარი, შატილი, მუცო, ჩარგალი – იმოგზაურეთ ჩვენს გადამღებ ჯგუფთან ერთად საქართველოს გამორჩეულ ადგილებში.

July 19, 2018 / 7:41 pm

TOP გადაცემები

თბილისის ძველ უბანში სასტუმრო “ფოლკი” ოფიციალურად გაიხსნა

სასტუმროს ოფიციალური გახსნის ცერემონიალი საზეიმო ვითარებაში ჩატარდა. ფოლკი ბუტიკური ტიპის 30 ნომრიანი დიზაინ სასტუმროა, რომლის დიზაინშიც მე-18 საუკუნის სამოსის ელემენტებია შეტანილი. სასტუმრო თბილისის ძველ ისტორიულ უბანში კრწანისის სკვერში მდებარეობს.

Oscar and the Wolf-ის ვიზიტი საქართველოში. რომელი ვარსკვლავები სტუმრობდნენ მას კონცერტზე

ჩვენს ქვეყანას Monument events-ის ორგანიზებით, ლეგენდარული ბელგიური ჯგუფი Oscar and the Wolf ეწვია, რომელმაც თბილისში კონცერტი გამართა და თაყვანისმცემლებს საშუალება მისცა მათი სიმღერები ცოცხლად მოესმინათ.

R.O x Konoba – ინტერვიუ მუზიქ ბოქსისთვის

R.O x Konoba თბილისს "Project 10"-ის ფარგლებში ეწვევა და ტურის დასკვნით კონცერტს 27 ოქტომბერს თბილისში, კომპანია Movement & Funday Entertainment ორგანიზებით, კინოსტუდია „ქართული ფილმის“ მეხუთე პავილიონში გამართავს.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ ფარგლებში მედიატური იმერეთსა და სამცხე-ჯავახეთში ჩატარდა

თუ საირმე აქამდე მხოლოდ სამკურნალო, ბალნეოლოგიურ კურორტთან ასოცირდებოდა, ახლა დამსვენებელს ოთხივე სეზონზე გიმასპინძლებთ. გარდა სამედიცინო სტატუსისა, აქ სხვადასხვა გასართობი აქტივობებით დაკავების შესაძლებლობაც არის.

შემოდგომის სეზონი კამპანია „გაიცანი საქართველომ“ კახეთში გახსნა

მსოფლიოში ყველაზე სწრაფად მზარდ ტურისტულ მიმართულებებს შორის საქართველომ მე-4 პოზიცია დაიკავა. ზრდის მიმართულებით კი ჩვენმა ქვეყანამ ისეთ ტურისტულად განვითარებულ ქვეყნებს გაასწრო როგორებიც არის საფრანგეთი, ესპანეთი, თურქთი და სხვა.

ტურიზმის ეროვნული სააგენტოს მორიგი მედიატური სამეგრელო-ზემო სვანეთში გაიმართა

მედიატური ამერიკის შეერთებული შტატების საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს პროექტ “ზრდა”-სთან ერთად მოეწყო და კამპანია “გაიცანი საქართველოს” სამდღიანი ტურის ფარგლებში მედიასაშუალების 30-მდე ოპერატორმა, ჟურნალისტმა და ფოტოგრაფმა სხვადასხვა ლოკაციები დაათვალიერეს.

ქუთაისის ტურისტული პოტენციალის გასაცნობად მედიასაშუალებების წარმომადგენლებისათვის პრესტური მოეწყო/

შიდა ტურიზმის პოპულარიზაციის მიზნით, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ კამპანია "გაიცანი საქართველო" 2015 წელს დაიწყო. პროექტის მიზანია საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია.

პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა

ჯასპერი ტურიზმის ეროვნულ ადმინისტრაციასთან ერთად აღნიშნავდა კამპანია „გაიცანი საქართველოს“ დაბადების დღეს. შეგახსენებთ, რომ პროექტი „გაიცანი საქართველო“ სამი წლისაა. პროექტის მიზანს კი საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოჩენა და შიდა ტურიზმის პოპულარიზაცია წარმოადგენს.

რეკლამა