იტალიური ტემპერამენტით და შარმით გაჯერებული არომატი BVLGARI Goldea The Roman Night ისი-პარიში

იტალიური ტემპერამენტით და შარმით გაჯერებული არომატი BVLGARI Goldea The Roman Night ისი-პარიში

თვალის მომჭრელი, მაცდური, მიმზიდველი და თანამედროვე – თუ თქვენ ამ სტატუსების ღირსეული მატარებელი ქალბატონი ბრძანდებით, მაშინ BVLGARI Goldea The Roman Night თქვენს ფასეულობებს კიდევ უფრო თვალსაჩინოს და, რაც მთავარია, დასამახსოვრებელს გახდის. ღამის რომაული შეგრძნებებით სავსე არომატი, რომელიც პარფიუმერულმა კომპანიამ ”ისი-პარიმ” საკუთარ მომხმარებელს წარუდგინა. ამჯერადაც ღონისძიების მესვეურებმა ივენთი თემატურად თითქოს ამფითეატრთან გაიგივებულ ჰოლში გამართეს და ცოტა ხნით რომაული არდადეგებიც კი მოგვიწყვეს.

November 2, 2017 / 8:11 pm

TOP გადაცემები

ფორტუნამ ნაძვის ხეების კონკურსის გამარჯვებული გამოავლინა

ყველაზე ლამაზი და ორიგინალური ნაძვის ხის მფლობელი თამთა ჯაფარიძე გახდა, რომლის ნაძვის ხემაც ჯამში 3400 მოწონება დაიმსახურა, ის კი ჰოლდინგისგან ორკაციანი საგზურით ლოპოტაზე დასაჩუქრდა.

ნიკოლოზ ხომასურიძე ახალ ფილმზე მუშაობს

ნიკოლოზ ხომასურიძე კი ის რეჟისორია, რომელიც ქართული გენის წარმოჩენის სადარაჯოზე დგას და „ექვთიმე თაყაიშვილი ღვთის კაცის“ შემდეგ ფილმის, სახელწოდებით „საქართველო“, გადაღებებს იწყებს. მხატვრული ფილმი ქართულ ცეკვაზე, სიმღერასა და ღვინის უძველეს, 8000 წლიან ისტორიაზე მოგვიყვება.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

სელექთიდ ბაი ციმციმა. ქართულ ბაზარზე ახალი ბრენდი გამოჩნდა

სასაჩუქრე ბრჭყვიალა ყუთი კი დაკომპლექტებულია ბრენდული კოსმეტიკური და თავის მოვლის საშუალებებით. ასევე, ხელნაკეთი აქსესუარებითა და შარფებით. Fashion box-ში კი ისეთ ბრენდებს ნახავთ, როგორებიცაა: victoria’s secret, dior, chanel, gerlen-ი და სხვა.

ფასდაკლების აქცია “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელებში

მხოლოდ 2 დღე ბრენდებზე: “ესტე ლაუდერი”, “მაიკლ კორსი”, “ტომი ჰილფიგერი”, “დიქეიენაი”, “ზენია” და “ზენია ესენცი” “ლუტეციაში” მომხმარებლები 30%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ. შენაძენზე კი მიღებენ საჩუქრებს.

სუნამო ემანსიპირებული გოგონებისთვის. ისი პარიმ ბრენდი „კარვენის“ ახალი არომატის პრეზენტაცია ჩაატარა

ბრენდი "კარვენის" სუნამო “დან მა ბულ” იგივე in my bubble ლიჩის, ვარდის, მანდარინის, ფორთოხლისა და პეონის ესენციითაა გაჯერებული. სუნამოს კონცეფციას კი ემანსიპირებული გოგონა წარმოადგენს, რომელსაც უყვარს მოგზაუობა.

ქალურობის ახალი თავისუფალი და გაბედული სტილი – Girls can do anything. ახალი არომატის პრეზენტაცია

ეს არომატი არის თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. მსგავსი ახალი არომატი სად თუ არა ისი პარის მაღაზიათა ქსელების დახლებზე გამოჩნდა. ხატია შამუგიამ და მისმა კრეატიულმა გუნდმა კი ტრადიციულად მედიის წარმომადგენლებს განსხვავებულ ჭრილში სუნამოს Girls can do anything არომატი გაგვაცნეს.

COMME des GARÇONS-ის არაორდინალური პრეს ივენთი ლუტეციასგან

ბრენდი ყველაზე თავისუფალი, არასტანდარტული, გამორჩეული და განსხვავებულია. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა ლუტეციამ კი comme des garcons-ის სუნამო Concrete საზოგადოებისთვის ცნობილ სახეებს და მომხმარებლებს წარუდგინა.

რეკლამა