“ფორტუნა აკადემიას” ტრენინგი ციფრულ მარკეტინგში

“ფორტუნა აკადემიას” ტრენინგი ციფრულ მარკეტინგში

ციფრული მარკეტინგი-ტერმინი, რომელიც სულ უფრო ხშირად გვესმის და ნელ-ნელა მის საჭიროებასაც ვიაზრებთ, ოცდამეერთე საუკუნეში ბიზნესის წარმატებულად წარმოების აუცილებელი შემადგენელი ნაწილია. მარტივად რომ ვთქვათ ციფრული მარკეტინგის მიზანი ინტერნეტის მეშვეობთ მომხმარებლების მოზიდვა, მოხიბვლა და მათი კლიენტებად ქცევაა. თითოეული ჩვენგანის ყოველდღიურობაში ციფრული მოწყობილობები სულ უფრო დიდ ადგილს იკავებს, შესაბამისად ციფრული მარკეტინგის როლი მომხმარებელთან ურთიეთობისას, როგორც პოტენციურ კლიენტთან უმნიშვნელოვანესია.

March 15, 2018 / 8:27 pm

TOP გადაცემები

ნინი ბადურაშვილის შეუდარებელი ახალი კლიპის პრემიერა

ნინიმ კლიპი სიმღერაზე „გულს“ გადაიღო, რომლის რეჟისორიც ლაშა ცერიაშვილია. ვიდეო რგოლი შავ-თეთრ ფერებშია გადაწყვეტილი. გადაღებები კი საქართველოს სხვადასხვა კუთხეში მიმდინარეობდა, რაც კლიპს კიდევ უფრო გამორჩეულს ხდის.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: მოდის მარკეტინგის კონფერენცია და ჩვენებები

თუ დიზაინერი კოლექციას შექმნის, მას სათანადო რეალიზება სჭირდება, სწორედ ამიტომ ამ საქმეში კომპეტენტურმა ადამიანებმა დამწყებ თუ უკვე შემდგან დიზაინერებს მოდის მარკეტინგის მნიშვნელობა და მთავარი არსი გააცნო.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-2 დღე, ჩვენებები, ღონისძიებები და ახალი აღმოჩენები

ახალი ტალანტების აღმოჩენით დაიწყო თბილისის მოდის კვირეულის მე-2 დღე, სადაც 10-მდე ახალბედა დიზაინერი მაყურებლის და ჟიურის წინაშე „დიზაინერთა კონკურსზე“ წარსდგა. ისინი სხვადასხვა ნომინაციაში გახდნენ გამარჯვებულები, რომლებსაც პრიზები ადგილობრივი და საერთაშორისო პარტნიორებისგან გადაეცათ.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: მოდის მარკეტინგის კონფერენცია და ჩვენებები

თუ დიზაინერი კოლექციას შექმნის, მას სათანადო რეალიზება სჭირდება, სწორედ ამიტომ ამ საქმეში კომპეტენტურმა ადამიანებმა დამწყებ თუ უკვე შემდგან დიზაინერებს მოდის მარკეტინგის მნიშვნელობა და მთავარი არსი გააცნო.

ფორტუნა აკადემიაში “ციფრული მარკეტინგის” ტრენინგი წარმატებით დასრულდა

ფორტუნა აკადემიაში კიდევ ერთი ინოვაციური, აქტუალური და 21-ე საუკუნეში აუცილებელი ტრენინგი დასრულდა. მსმენელებმა შეისწავლეს ის აუცილებელი კომპონენტები, რაც საჭიროა ციფრული მარკეტინგისთვის: SEO საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია, Google Adwords რეკლამის სხვადასხვა ტიპები, სოციალური მარკეტინგი, ციფრული მარკეტინგი.

ფორტუნა აკადემიას კიდევ ერთი ტრენინგი, “გაყიდვების ხელოვნება” სოფია გოლეთიანთან ერთად

ფორტუნა აკადემიაში ტრენინგი, "გაყიდვების ხელოვნება" წარმატებით დასრულდა.

“ფორტუნა აკადემიაში” მედია განვითარების ფონდის ფარგლებში გაყიდვების ხელოვნების ტრენინგი ჩატარდა

გაყიდვის სწორი და თანამედროვე ტექნიკების ცოდნა კი კონკურენტულ ბაზარზე ადგილის დამკვიდრების და შენარჩუნების აუცილებელი პირობაა. სწორედ ამიტომ საქართველოს მედია ფონდმა და ტრენინგ ცენტრმა ფორტუნა აკადემიამ საზოგადოებას გაყიდვების ხელოვნების ტრენინგი შესთავაზა სოფია გოლეთიანთან ერთად.

ფორტუნა აკადემიამ ივენთ მენეჯმენტით დაინტერესებულ ადამიანებს ტრენინგი შესთავაზა

ფორტუნა აკადემიამ ივენთ მენეჯმენტით დაინტერესებულ ადამიანებს, საქართველოში ერთ-ერთი პირველი და დღემდე წარმატებული ივენთ კომპანიის, ჯორჯიან ივენტსის ხელმძღვანელის, მარიამ ყუბუსიძის ტრენინგი შესთავაზა.

რეკლამა