“ფორტუნა აკადემიას” ტრენინგი ციფრულ მარკეტინგში

“ფორტუნა აკადემიას” ტრენინგი ციფრულ მარკეტინგში

ციფრული მარკეტინგი-ტერმინი, რომელიც სულ უფრო ხშირად გვესმის და ნელ-ნელა მის საჭიროებასაც ვიაზრებთ, ოცდამეერთე საუკუნეში ბიზნესის წარმატებულად წარმოების აუცილებელი შემადგენელი ნაწილია. მარტივად რომ ვთქვათ ციფრული მარკეტინგის მიზანი ინტერნეტის მეშვეობთ მომხმარებლების მოზიდვა, მოხიბვლა და მათი კლიენტებად ქცევაა. თითოეული ჩვენგანის ყოველდღიურობაში ციფრული მოწყობილობები სულ უფრო დიდ ადგილს იკავებს, შესაბამისად ციფრული მარკეტინგის როლი მომხმარებელთან ურთიეთობისას, როგორც პოტენციურ კლიენტთან უმნიშვნელოვანესია.

March 15, 2018 / 8:27 pm

TOP გადაცემები

მის საქართველო 2018 – ვინ იბრძოლებს მთავარი ტიტულისთვის

იმისთვის, რომ გოგონა ქვეყნის მთავარი სილამაზის კონკურსის მის საქართველოს ტიტულის მფლობელი სრულყოფილად გახდეს, არის გარკვეული წესებიც მაგალითად ის, რომ მონაწილე უნდა იყოს საქართველოს მოქალაქე და არავითარ შემთხვევაში გათხოვილი ან ქორწინებაში ნამყოფი.

ანრი ჯოხაძის „ცივი ნოემბერის“ რადიოპრემიერა გადაცემაში „არტ ფმ“

სწორედ ფორტუნას რადიომსმენელებმა მოისმინეს პირველებმა ანრის ახალი ნამუშევარი „ცივი ნოემბერი“. შემთხვევით სოციალურ ქსელში აღმოჩენილ ლექსზე დაწერილი სიმღერის ვიდეო-რგოლი კი საბადურის ტყეშია გადაღებული

„სიჩუმის 10 წელი“ – ანუკი ნაცვლიშვილი მხატვრობას დაუბრუნდა

ანუკი ნაცვლიშვილი 10 წლინი პაუზის შემდეგ მხატვრობას კვლავ დაუბრუნდა და სოლო გამოფენა, სახელოწოდებით „სიჩუმის 10 წელი“ გამართა. პირველი ნამუშევარი ოთხი წლის ასაკში შექმნა.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

თბილისში HOP Performance Leadership Program ტრენინგი ჩატარდა

თბილისში HOP Performance Leadership Program ტრენინგი ჩატარდა

საქართველოში ქალებისთვის ბიზნესის ხელშემწყობი 6 თვიანი პროექტი შედგა

პროექტის ფარგლებში, შერჩეულმა მონაწილეებმა მიიღეს პრაქტიკული ცოდნა და საერთაშორისო გამოცდილება ბიზნეს საქმიანობისთვის.

მეწარმე ქალთა საბჭოს და ნიდერლანდების სამეფოს მხარდაჭერით ჰოლანდიელი ტრენერი ივეტ ვან დოკი გვეწვია

საქართველოს სპეციალურად ამ ტრეინინგისთვის ჰოლანდიელი ტრენერი ივეტ ვან დოკი ეწვია. მეწარმე ქალებისთვის, ვორქ შოპი გაიმართა, რომლის სახელწოდებაა „აღმოვაჩინოთ ტალანტი, რომელიც წარმატებას მოგიტანთ ეკონომიკურ საქმიანობაში“.

თბილისის მოდის კვირეულის მე-3 დღე: მოდის მარკეტინგის კონფერენცია და ჩვენებები

თუ დიზაინერი კოლექციას შექმნის, მას სათანადო რეალიზება სჭირდება, სწორედ ამიტომ ამ საქმეში კომპეტენტურმა ადამიანებმა დამწყებ თუ უკვე შემდგან დიზაინერებს მოდის მარკეტინგის მნიშვნელობა და მთავარი არსი გააცნო.

ფორტუნა აკადემიაში “ციფრული მარკეტინგის” ტრენინგი წარმატებით დასრულდა

ფორტუნა აკადემიაში კიდევ ერთი ინოვაციური, აქტუალური და 21-ე საუკუნეში აუცილებელი ტრენინგი დასრულდა. მსმენელებმა შეისწავლეს ის აუცილებელი კომპონენტები, რაც საჭიროა ციფრული მარკეტინგისთვის: SEO საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია, Google Adwords რეკლამის სხვადასხვა ტიპები, სოციალური მარკეტინგი, ციფრული მარკეტინგი.

რეკლამა