Fashion Time – როგორია 2017 წლის მაკიაჟის ტრენდები

Fashion Time – როგორია 2017 წლის მაკიაჟის ტრენდები

უყურეთ გადაცემას “Fashion Time” და მიიღეთ სასარგებლო რჩევები, 2017 წლის მაკიაჟის ტრენდებთან დაკავშირებით

April 18, 2017 / 9:27 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP გადაცემები

Fashion time – სილამაზის სალონი 58 ქალბატონებს უამრავ სიახლეს ჰპირდება

სილამაზის სალონი ის ადგილია, სადაც ყველაზე მეტად უყვართ ქალბატონებს სტუმრობა. სალონი 58 დიოდური ლაზერის 2017 წლის აპარატის სარგებლობის საშუალებას გაძლევთ. აპარატი უმტკინეულოა და კეთდება ყველა ფოტოტიპის კანზე.

მეგი გოგიტიძის მიერ შესრულებული „ყვავილების ქვეყანა“ ფილმის, „ექვთიმე თაყაიშვილის“ საუნდტრეკი გახდა

თავად მომღერალი რადიოჰოლდინგ „ფორტუნას“ თათა სადრაძის გადაცემა „არტ ფმ“-ს სტუმრობდა, სადაც სწორედ სიახლეების შესახებ ისაუბრა. როგორც მეგი თავად გვეუბნება, ის ბედნიერია იმის გამო, რომ მონაწილეობას მსგავს მასშტაბურ პროექტში იღებს.

სოფო ნიჟარაძე რადიოჰოლდინგ ფორტუნას სტუმრობდა

სოფო ნიჟარაძე რადიოჰოლდინგ ფორტუნას სტუმრობდა. სწორედ რადიო ფორტუნაში სიმღერის, „მე საიდუმლოს შენახვა ვიცი“, რადიოპრემიერა შედგა. მომღერალმა პირველად ეს სიმღერა 2012 წელს მიუზიკლ ვერის უბნის მელოდიების ფარგლებში შეასრულა.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

Rose of sharon – ქართული კომპანია, რომელიც მომხმარებლებს კორეული კოსმეტიკის ფართო არჩევანს სთავაზობს

კომპანია Rose of Sharon-ში ისეთი კორეული ბრენდების კოსმეტიკაა წარმოდგენილი, როგორებიცაა Steblance, mizon-ი, carbon therapy და მრავალი სხვა. კომპანიის წარმომადგენლები მუდმივად ცდილობენ თვალი ადევნონ სილამაზის ინდუსტრიაში მნიშვნელოვან სიახლეებს, ამიტომაც ისინი მუდმივად ანებივრებენ ქართველ მომხმარებლებს.

რას გვთავაზობს ახლად გახსნილი სილამაზის სალონი “Beauty corner”

ალბათ, გაგიგიათ ფრაზა, სილამაზე მსხვერპლს მოითხოვსო, თუმცა ეს სტერეოტიპი ბიუთი ქორნერის სალონში დამსხვრეულია, რადგან ბიუთი ქორნერში მხოლოდ სტერილური ინსტრუმენტები გამოიყენება.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

ალბათ, ბევრჯერ გვსმენია, რომ კარგ მაკიაჟს დიდი ძალა აქვს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ზაფხულის ცხელი დღეების დადგომასთან ერთად ქალბატონები, მაკიაჟის ტარებაზე უარს ამბობენ. მაგრამ როდესაც საქმე, "Diego Dalla Palma-ს" პროდუქციას ეხება, ეს პრობლემა დღის წესრიგში აღარ დგას. ბრენდი 1970 წელს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული იტალიელი ვიზაჟისტის მიერ ვარკვლავებისთვის დაარსდა და მაშინვე იქცა ინოვაცაციად მისი პროდუქტების, ბრენდის ღირებულებებისა და ბაზარზე არსებული ტრადიციების დარღვევის გამო.

რეკლამა