ჟურნალი Hello-ს ახალი ნომერი ჯანსაღი ცხოვრების სტილს მიეძღვნა

ჟურნალი Hello-ს ახალი ნომერი ჯანსაღი ცხოვრების სტილს მიეძღვნა

ცხოვრების ჯანსაღი წესი – ხშირად გვესმის და ალბათ არაერთხელ დავფიქრებულვართ კიდეც ამ ფორმულირებაზე. მაინც რა არის ეს ჯანსაღი წესი, რას გულისხმობს, რას მოიცავს? სხვა საკითხია, ვინ როგორ მისდევს მას. ან კი როგორ უნდა მისდიოს ზოგიერთმა, თუ მისი არსიც კი არ აქვს გათავისებული?! ჟურნალი Hello ამ მნიშვნელოვან თემას თავის ახალ ნომერს უძღვნის, სადაც მკითხველისთვის სასარგებლო რჩევების კორიანტელი იქნება თავმოყრილი. სწორედ ამიტომ, წარმატებული ქართველი ქალბატონებისთვის ივენთი მოაწყვეს, სადაც თითოეულ მათგანს კომბინირებული პროექტი შესთავზეს.

June 23, 2017 / 6:00 pm

TOP გადაცემები

Miss Dior – სურნელი, რომელიც იწვევს მოქმედების სურვილს, სინაზეს და სიყვარულს – “ვულე ვუს” მორიგი ივენთი

მას შემდეგ, რაც შთამბეჭდავი და ცვალებადი განწყობის კადრები ჩაივლის ჩვენს თვალწინ, მსახიობი გვეკითხება and you, what would you do for love? (და თქვენ, თქვენ რას გააკეთებდით სიყვარულისთვის?). ასე იწვევს იგი თითოეულ ადამიანს, გამოავლინოს და დაამტკიცოს სიყვარული.

Fashion time – ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში “ponte vecchio” და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

ბრენდების სამოთხე სამკაულების ბუტიკში "ponte vecchio" და დაბალი ფასები განსხვავებით სხვა ევროპული ქვეყნებისგან

“Mykita” ლუქს კატეგორიის სეგმენტისთვის გათვლილი ბრენდი და “კენარის” ივენთი

„კენარი“ მუდამ ზრუნავს მისი გუნდის განვითარებისთვის და პერიოდულად სხვადასხვა ბრენდის ტრენინგებს საქართველოში იწვევს. ამჯერად მათ Mykita-ს რეგიონალური მენეჯერი ვიტალის მარტინი ესტუმრა, რომელმაც თანამშრომლებს გააცნო ბრენდის სიახლეები, როგორც დიზაინის, ასევე მარკეტინგული და ტექნიკური კუთხით.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

მის საქართველო 2017-ის კონკურსისთვის მზადება გრძელდება – კონკურსანტების გლამურული ფოტოსესია

მის საქართველო 2017-ის კონკურსისთვის მზადება გრძელდება - კონკურსანტების გლამურული ფოტოსესია

რადიო ჰოლდინგ ფორტუნას წამყვანები ჟურნალის “Hello” ფურცლებზე.

გამოცემა, რომელიც 20 მილიონზე მეტ ერთგულ მკითხველს ითვლის. ჟურნალს "Hello" მრავალწლიანი და ძალიან საინტერესო ისტორია აქვს. ის ჯერ კიდევ 1944 წელს გამოჩნდა ესპანეთში. ამჯერად კი ბრენდი 90 ქვეყანაში, 30 ინტერნაციონალური გამოცემითა და 8 ვებგვერდითაა წარმოდგენილი. მათ რიცხვს, საბედნიეროდ, ერთ წელზე მეტია საქართველოც შეემატა.

ჟურნალ “HELLO-ს” 1 წლის იუბილე და POOL PARTY ქართველი სელებრითებისთვის

ჟურნალი HELLO თავისი 70 წლიანი ისტორიით, რომელმაც ქართულ ბაზარზე ფეხი ერთი წლის წინ შემოაბიჯა, ბევრი მკითხველის გულიც დაიპყრო და დამსახურებული რეიტინგიც მოოიპოვა. ის ხარისხი, ევროპული სტანდარტი, კონცეფცია და სტილი, რაც ჟურნალის მთავარი პრიორიტეტია, მისმა ქართველმა მესვეურებმა ამ ერთი წლის განმავლობაში დაუღალავი შრომის შედეგად კიდევ უფრო გაამყარეს და ქართულ პრესაში მოწინავე ადგილი დაიკავეს. ამ ყველაფრის და ერთი წლის იუბილეს აღსანიშნავად pool party-ზე მიგვიწვიეს.

Fashion time – ესთეტიკის ცენტრ Slim&Silk-ში თქვენი სურვილები მაქსიმალურად რეალური ხდება.

თუ კილოგრამების დაკლება გსურთ და ამასთან ერთად ანტიცელულიტური პროცედურების ჩატარება მოსაშვილის 24 ნომერში ესთეტიკის ცენტრ Slim&Silk-ში თქვენს სურვილებს მაქსიმალურად რეალურს გახდიან.

ჟურნალმა “Hello” Mercedes-Benz Fashion Week-ის სტუმრებისთვის After Party მოაწყო

ბლოგერები, ბაიერები, კრიტიკოსები, დიზიანერები ახლო ხედით, ძალიან მიმზიდველად ჟღერს. Music Box-ს პატივი ერგო, რომ ჟურნალ Hello-ს მიერ მოწყობილ After Party-ზე აღმოჩენილიყო და ბევრისთვის მიუწვდომელ ადგილას, თქვენი მეგზური გამხდარიყო. აქ დღის ბოლოს მოდური აურზაურის მთავრი მონაწილეები იყრიან თავს.

რეკლამა