BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი ჩვენი დროის მამაკაცებისთვის – “ვულე ვუს” მაღაზიათა ქსელში

BOSS BOTTLED – ჰუგო ბოსის ლეგენდარული არომატი ჩვენი დროის მამაკაცებისთვის – “ვულე ვუს” მაღაზიათა ქსელში

წარმატებით მოტივირებული, მიზანდასახული და ენთუზიაზმით სავსე – დიახ, სწორედ ასეთია ჩვენი დროის წარმატებული მამაკაცი თანამედროვე სამყაროში. ამ მსჯელობით hugo boss-მა წარმატებული კამპანია წამოიწყო MAN OF TODAY. პატიოსნება, გულწრფელობა, სანდოობა, თანაგრძნობის უნარი და საზოგადოების წინაშე ვალდებულება, მხოლოდ ნაწილია იმ თვისებებისა, რომლებიც მას ახასიათებს. ამგვარად, Boss Bottled-ის არომატი რჩება იმ იდეალების ერთგული, რაც უნდა ახასიათებდეს წარმატებულ მამაკაცს თანამედროვე სამყაროში. 2017 წლის შემოდგომაზე, Boss Bottled-ის ახალი სახის და MAN OF TODAY-ის კამპანიის ახალი ეტაპის აღსანიშნავად, HUGO BOSS მომხმარებელს ლიმიტირებულ გამოშვებას – Boss Bottled Man Of Today Edition-ს სთავაზობს.

November 6, 2017 / 12:48 pm

TOP გადაცემები

ჯადოსნურ სოფელში ნინო ქათამაძის კონცერტი-პერფორმანსი გაიმართა

ჯადოსნურ სოფელში ნინო ქათამაძის კონცერტი-პერფორმანსი გაიმართა

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

სელექთიდ ბაი ციმციმა. ქართულ ბაზარზე ახალი ბრენდი გამოჩნდა

სასაჩუქრე ბრჭყვიალა ყუთი კი დაკომპლექტებულია ბრენდული კოსმეტიკური და თავის მოვლის საშუალებებით. ასევე, ხელნაკეთი აქსესუარებითა და შარფებით. Fashion box-ში კი ისეთ ბრენდებს ნახავთ, როგორებიცაა: victoria’s secret, dior, chanel, gerlen-ი და სხვა.

ფასდაკლების აქცია “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელებში

მხოლოდ 2 დღე ბრენდებზე: “ესტე ლაუდერი”, “მაიკლ კორსი”, “ტომი ჰილფიგერი”, “დიქეიენაი”, “ზენია” და “ზენია ესენცი” “ლუტეციაში” მომხმარებლები 30%-იანი ფასდაკლებით ისარგებლებენ. შენაძენზე კი მიღებენ საჩუქრებს.

სუნამო ემანსიპირებული გოგონებისთვის. ისი პარიმ ბრენდი „კარვენის“ ახალი არომატის პრეზენტაცია ჩაატარა

ბრენდი "კარვენის" სუნამო “დან მა ბულ” იგივე in my bubble ლიჩის, ვარდის, მანდარინის, ფორთოხლისა და პეონის ესენციითაა გაჯერებული. სუნამოს კონცეფციას კი ემანსიპირებული გოგონა წარმოადგენს, რომელსაც უყვარს მოგზაუობა.

ქალურობის ახალი თავისუფალი და გაბედული სტილი – Girls can do anything. ახალი არომატის პრეზენტაცია

ეს არომატი არის თამამი, მღელვარე და განუმეორებელი კონტრასტებით. მსგავსი ახალი არომატი სად თუ არა ისი პარის მაღაზიათა ქსელების დახლებზე გამოჩნდა. ხატია შამუგიამ და მისმა კრეატიულმა გუნდმა კი ტრადიციულად მედიის წარმომადგენლებს განსხვავებულ ჭრილში სუნამოს Girls can do anything არომატი გაგვაცნეს.

COMME des GARÇONS-ის არაორდინალური პრეს ივენთი ლუტეციასგან

ბრენდი ყველაზე თავისუფალი, არასტანდარტული, გამორჩეული და განსხვავებულია. პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელმა ლუტეციამ კი comme des garcons-ის სუნამო Concrete საზოგადოებისთვის ცნობილ სახეებს და მომხმარებლებს წარუდგინა.

რეკლამა