26-27 მაისს “ლუტეციას” ყველა ფილიალში 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე

26-27 მაისს “ლუტეციას” ყველა ფილიალში 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე

ლუტეცია ის პარფიუმერული ქსელია, რომელიც თავის ერთგულ მომხმარებელს, ყოველთვის სთავაზობს სიახლებს და განსაკუთრებით ფასდაკლებებს. 26-27 მაისს ლუტეციას ყველა ფილიალში, მათ შორის ბათუმში, 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე და ასევე საყვარელ ბრენდებზე: Donna Karan, Zegna და Michael Kors. ასე, რომ ჩვენს სიუჟეტს კარგად ჩაუჯექით და გაიგეთ დაწვრილებით თუ რას გთავაზობთ და გირჩევთ ლუტეცია.

May 25, 2017 / 6:35 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP გადაცემები

ვინ არის საქართველოში ყველაზე გემოვნებიანი ქალი და მამაკაცი – მოდის ბლოგერი გიგი უჩუვატოვი

ის ყველაგან არის, სადაც გლამარული ივეთებია და ცნობილი ადამიანები ირევიან. დიზაინერების ახალი კოლექციების გარჩევა/შეფასება და საკუთარი ლუქებით თავის წარმოჩენა. ეს გიგა უჩუვატოვის დღის მთავარი საქმიანობაა. „მოდა არის სულის ის განუყოფელიი ნაწილი, რომელიც ადამიანს თვითდამკვიდრებაში ეხმარება. მოდა არის ყველაფერი ჩვენს გარშემო. სიყვარულიც კი მოდაა.“ - ამონარიდი წიგნიდან „ზოლიანი მაისური“, ავტორი: გიგა უჩუვატოვი.

Fashion time – ინოვაციური პროცედურები ესთეტიკურ კლინიკა გენეზისში

ნახეთ, სად იმალება ქართველი ვარსკვლავების სილამაზის საიდუმლო. Fashion time ესთეტიკურ კლინიკა "გენეზისს" ესტუმრა.

არაერთი ფესტივალის, კონცერტისა და კონკურსის მონაწილე ჯგუფი Asea sool არტ-გენის სცენაზე პირველად წასდგა

არაერთი ფესტივალის, კონცერტისა და კონკურსის მონაწილე ჯგუფი "ასეა სულ" და-ძმა ბექა და ათინა ჯანუაშვილებმა 2011 წელს ბათუმში შექმნეს. არაერთი წარმატების შემდეგ მუსიკოსებმა საქართველოში მასშტაბურ ფესტივალში პირველად მიიღეს მონაწილეობა. მათ სცენა არტ-გენმა დაუთმო, რომელმაც სტარტი თბილისში 17-ში აიღო და 24 ივლისის ჩათვლით გაგრძელდება. როგორც ჯგუფის სოლისტი ათინა გვეუბნება, ეს ფესტივალი მათთვის ერთგავარი ტრამპლინი იქნება, ქართველ მსმენელს საკუთარი შემოქმედება წარუდგინონ.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

ალბათ, ბევრჯერ გვსმენია, რომ კარგ მაკიაჟს დიდი ძალა აქვს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ზაფხულის ცხელი დღეების დადგომასთან ერთად ქალბატონები, მაკიაჟის ტარებაზე უარს ამბობენ. მაგრამ როდესაც საქმე, "Diego Dalla Palma-ს" პროდუქციას ეხება, ეს პრობლემა დღის წესრიგში აღარ დგას. ბრენდი 1970 წელს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული იტალიელი ვიზაჟისტის მიერ ვარკვლავებისთვის დაარსდა და მაშინვე იქცა ინოვაცაციად მისი პროდუქტების, ბრენდის ღირებულებებისა და ბაზარზე არსებული ტრადიციების დარღვევის გამო.

“ლუტეცია“ ფრანგული ბრენდის – EISENBERG PARIS -ის ექსკლუზიური წარმომადგენელი საქართველოში

თავდაპირველად გვეგონა თავი მხატვრის სახელოსნოში ამოვყავით, თუმცა მარჯვნივ რომ გავიხედეთ, ფორტეპიანო შევნიშნეთ და ვიფიქრეთ ახლომახლოს, სადმე პიანისტს დავინახავდით. არც ამჯერად აღმოვჩნდით მართლები და მივხვდით ეს ყველაფერი, რაც ერთ დიდ არტშია გაეთიანებული, ფრანგულ ბრენდს Eisenberg Paris უკავშირდება. საქართველოში მისი შემოსვლის ექსკლუზიური პატივი, პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციას“ აგერ უკვე სამი წელია ერგო. იმისათვის, რომ უფრო ახლოს გავეცნოთ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, „ლუტეციამ“ ჟურნალისტები Eisenberg Paris წარმომადგენელს, ჟან ლუკ ტრონიონს შეახვედრა. Eisenberg-ის დღეებთან დაკავშირებით, მომხმარებელს ლუტეციას ყველა ფილიალში 18 ,19, 20 მაისს ბრენდის სრულ სპექტრზე 40 %-იანი ფასდაკლება ელოდება.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი “ლუტეცია” ყველასთვის საყვარელი ბრენდის, CLARINS-ის დღეებზე გეპატიჟებათ

დიახ თვალი არ გატყუებთ და არც სიზმარში ხართ - ფრანგული ატმოსფერო თბილისის ქუჩებში. ღია კაფე, ფინჯანი ჩაი, ფნარგული ნამცხვარი და მუსიკა, რომელიც არემარეს კიდევ უფრო ალმაზებს. ეს ყველაფერი კი პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ ლუტეციას დამსახურებაა, რომელიც თავის ერთგულ მომხმარებლებს 31 მარტს და 1 აპრილს "კლარინსის“ დღეებზე ეპატიჟება. მხოლოდ ორი დღე, ლუტეციას ყველა ფილიალში განსაკუთრებული ფასები, საჩუქრები და სიურპრიზები.

“Estee Lauder”-ის დღე პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ “ლუტეცია“-ში

თავმომწონე ქალბატონები რას აღარ აკეთებენ, რომ მუდამ ფორმაში იყვნენ. ასეთ ქალბატონებს, გვსურს, ერთი რამ ვუთხრათ: ტემპს ნუ შეანელებენ. თავის მოვლა განსაკუთრებით სწორედ შემოდგომაზე, პასიურ-აქტიური დასვენების შემდეგ არის საჭირო. ლუტეცია კი ის პარფიუმერული მაღაზიათა ქსელია, რომელიც თავის მომხმარებელზე ყოველთვის ზრუნავს და იმისათვის, რომ მუდამ ყურადღების ცენტრში იყვნენ, ფასდაკლებებით ხშირად ანებივრებს.

მხოლოდ ერთი დღე – 30%-ანი ფასდაკლება 4 ბრენდზე “ლუტეციასგან”

კიდევ ერთი სურნელოვანი დღე “ლუტეციასგან” - პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი მომხმარებელს მორიგ დღეს ჩუქნის. ამჯერად მომხმარებლები 30 პროცენტიან ფასდაკლებას მხოლოდ ერთი დღით კლინიკის, ზენიას, მაიკ კორსისა და დონა კარანის პროდუქციაზე მიიღებენ. გარდა ამისა, ყოველ შენაძენზე მომხმარბელს საჩუქარი ელის. ზემოთჩამოთვლილი პრივილეგიებით სარგებლობა, დაინტერესებულებს მხოლოდ 4 ივნისს, პეკინის ქუჩაზე მდებარე ფილიალში შეუძლიათ.

რეკლამა