26-27 მაისს “ლუტეციას” ყველა ფილიალში 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე

26-27 მაისს “ლუტეციას” ყველა ფილიალში 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე

ლუტეცია ის პარფიუმერული ქსელია, რომელიც თავის ერთგულ მომხმარებელს, ყოველთვის სთავაზობს სიახლებს და განსაკუთრებით ფასდაკლებებს. 26-27 მაისს ლუტეციას ყველა ფილიალში, მათ შორის ბათუმში, 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე და ასევე საყვარელ ბრენდებზე: Donna Karan, Zegna და Michael Kors. ასე, რომ ჩვენს სიუჟეტს კარგად ჩაუჯექით და გაიგეთ დაწვრილებით თუ რას გთავაზობთ და გირჩევთ ლუტეცია.

May 25, 2017 / 6:35 pm

საკვანძო სიტყვები

TOP გადაცემები

Fashion time – სილამაზის სალონი 58 ქალბატონებს უამრავ სიახლეს ჰპირდება

სილამაზის სალონი ის ადგილია, სადაც ყველაზე მეტად უყვართ ქალბატონებს სტუმრობა. სალონი 58 დიოდური ლაზერის 2017 წლის აპარატის სარგებლობის საშუალებას გაძლევთ. აპარატი უმტკინეულოა და კეთდება ყველა ფოტოტიპის კანზე.

მეგი გოგიტიძის მიერ შესრულებული „ყვავილების ქვეყანა“ ფილმის, „ექვთიმე თაყაიშვილის“ საუნდტრეკი გახდა

თავად მომღერალი რადიოჰოლდინგ „ფორტუნას“ თათა სადრაძის გადაცემა „არტ ფმ“-ს სტუმრობდა, სადაც სწორედ სიახლეების შესახებ ისაუბრა. როგორც მეგი თავად გვეუბნება, ის ბედნიერია იმის გამო, რომ მონაწილეობას მსგავს მასშტაბურ პროექტში იღებს.

სოფო ნიჟარაძე რადიოჰოლდინგ ფორტუნას სტუმრობდა

სოფო ნიჟარაძე რადიოჰოლდინგ ფორტუნას სტუმრობდა. სწორედ რადიო ფორტუნაში სიმღერის, „მე საიდუმლოს შენახვა ვიცი“, რადიოპრემიერა შედგა. მომღერალმა პირველად ეს სიმღერა 2012 წელს მიუზიკლ ვერის უბნის მელოდიების ფარგლებში შეასრულა.

Facebook

რეკლამა

მსგავსი სიახლეები

“ლუტეციას” ზამთრის საჩუქარი ერთგულ მომხმარებლებს

ზამთრის დაწყების პირველ დღეებში, 1 და 2 დეკემბერს, ლუქს ბრენდებზე 30%-იანი ფასდაკლება დააწესა. ლუქს ბრენდებში მოიაზრებიან, როგორც Lancome, YSL, Biotherm და Armani ასევე, Victor&Rolf.

“ლუტეციამ” პირველად საქართველოში Salvatore Ferragamo-ს აღმასრულებელ ხელმძღვანელს, ლუჩიანო ბერტინელს უმასპინძლა

„ლუტეცია ჯგუფის“ პრეზიდენტმა, ვახტანგ ფხაკაძემ ბატონი ლუჩიანო ქართულ მედია საშუალებებს წარუგდგინა. შეხვედრა ლეგენდარული ბრენდის ხელმძღვანელისთვის ქართული ტრადიციებით დაიწყო, ხოლო ქართული მასმედიის წარმომადგენლებმა სალვატორე ფერაგამოს განსხვავებული სურნელოვანი სამყაროს შესახებ ექსკლუზიური ინფორმაცია მოისმინეს.

26-27 ოქტომბერს “ლუტეციას” მაღაზიათა ქსელში “მომხმარებლის დღეები” და 30%-იანი ფასდაკლება

ლუტეცია ის პარფიუმერული ქსელია, რომელიც თავის ერთგულ მომხმარებელს, ყოველთვის სთავაზობს სიახლეებს და განსაკუთრებით ფასდაკლებებს. 27 და 28 ოქტომბერს „ლუტეცია“ მომხმარებლის დღეებს გთავაზობთ, 30%-იანი ფასდაკლება Clinique-ს სრულ სპექტრზე და ასევე საყვარელ ბრენდებზე: Donna Karan, Zegna და Michael Kors.

პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელი, „ლუტეცია“ მომხმარებელს საზაფხულო ფასდაკლებებს სთავაზობს.

ალბათ, ბევრჯერ გვსმენია, რომ კარგ მაკიაჟს დიდი ძალა აქვს, თუმცა ხშირ შემთხვევაში ზაფხულის ცხელი დღეების დადგომასთან ერთად ქალბატონები, მაკიაჟის ტარებაზე უარს ამბობენ. მაგრამ როდესაც საქმე, "Diego Dalla Palma-ს" პროდუქციას ეხება, ეს პრობლემა დღის წესრიგში აღარ დგას. ბრენდი 1970 წელს ერთ-ერთი ყველაზე აღიარებული იტალიელი ვიზაჟისტის მიერ ვარკვლავებისთვის დაარსდა და მაშინვე იქცა ინოვაცაციად მისი პროდუქტების, ბრენდის ღირებულებებისა და ბაზარზე არსებული ტრადიციების დარღვევის გამო.

“ლუტეცია“ ფრანგული ბრენდის – EISENBERG PARIS -ის ექსკლუზიური წარმომადგენელი საქართველოში

თავდაპირველად გვეგონა თავი მხატვრის სახელოსნოში ამოვყავით, თუმცა მარჯვნივ რომ გავიხედეთ, ფორტეპიანო შევნიშნეთ და ვიფიქრეთ ახლომახლოს, სადმე პიანისტს დავინახავდით. არც ამჯერად აღმოვჩნდით მართლები და მივხვდით ეს ყველაფერი, რაც ერთ დიდ არტშია გაეთიანებული, ფრანგულ ბრენდს Eisenberg Paris უკავშირდება. საქართველოში მისი შემოსვლის ექსკლუზიური პატივი, პარფიუმერულ მაღაზიათა ქსელ „ლუტეციას“ აგერ უკვე სამი წელია ერგო. იმისათვის, რომ უფრო ახლოს გავეცნოთ ბრენდის კონცეფციას, მისი შექმნის ისტორიას და პროდუქტებს, „ლუტეციამ“ ჟურნალისტები Eisenberg Paris წარმომადგენელს, ჟან ლუკ ტრონიონს შეახვედრა. Eisenberg-ის დღეებთან დაკავშირებით, მომხმარებელს ლუტეციას ყველა ფილიალში 18 ,19, 20 მაისს ბრენდის სრულ სპექტრზე 40 %-იანი ფასდაკლება ელოდება.

რეკლამა